Skip to main content
Vastattu

Tuote käsittelyssä jumissa

  • 25. huhtikuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 134 katselukerrat

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Maunus kirjoitti:

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4680 kommenttia
  • Vastaus
  • 25. huhtikuuta 2024
Maunus kirjoitti:

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 25. huhtikuuta 2024

Ei ollut apua niin siirryin tänne. Tai oikeestaan kolmannella kerralla kun itkin niin taisikin olla apua. Nyt tulossa :P


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 563 kommenttia
  • 26. huhtikuuta 2024

Pääasia, että selvisi! 😊 Ikävä kuulla, että vaati useamman yhteydenoton asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu on kuitenkin paras kanava hoitamaan näitä asioita. 👍


Osallistu keskusteluun