Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)
Tuote käsittelyssä jumissa
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi