Skip to main content
Vastattu

tuotteen toimitus koronan aikana

  • 28. maaliskuuta 2020
  • 4 kommenttia
  • 671 katselukerrat

Hei!

SIM-kortti jumittui kännykän sisälle. Soitin Elisaan ja sovimme, että minulle lähetetään uusi sim töistä puhelinta varten. So far so good.

Yllättäen kuvaan - ikävä kyllä - astui ystävämme Posti. Postista tuli tekstari,  että sim on toimitettu Postin lokerikkoon lähiseudun marketin eteiseen.

 

Jipii. Tätä juuri yritettiin välttää, ettei yli seitsemänkymppisen tarvitsisi vastoin hallituksen määräystä lähteä noutamaan lähetystä jostain kaupan eteisestä.

Eikö Elisalla ole valtaa määrätä Postia käyttämään juuri valittua kuljetustapaa?

Tätä ihmetellen

Mummunen

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@Raruan - Tämä asia selvisi. Tässä on taustalla virhe meidän puolellamme, eli kirjeet ovat virheellisesti lähteneet kirjattuna lähetyksenä, vaikka näiden pitäisi lähteä 1. lk kirjeenä. Suurkiitokset, että ilmoitit asiasta, ja pahoittelut virheestämme.


Laitatko vielä yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voidaan lähettää sinulle SIM-kortti ihan kotiosoitteeseen?

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • 30. maaliskuuta 2020
Raruan kirjoitti:

Hei!

SIM-kortti jumittui kännykän sisälle. Soitin Elisaan ja sovimme, että minulle lähetetään uusi sim töistä puhelinta varten. So far so good.

Yllättäen kuvaan - ikävä kyllä - astui ystävämme Posti. Postista tuli tekstari,  että sim on toimitettu Postin lokerikkoon lähiseudun marketin eteiseen.

 

Jipii. Tätä juuri yritettiin välttää, ettei yli seitsemänkymppisen tarvitsisi vastoin hallituksen määräystä lähteä noutamaan lähetystä jostain kaupan eteisestä.

Eikö Elisalla ole valtaa määrätä Postia käyttämään juuri valittua kuljetustapaa?

Tätä ihmetellen

Mummunen


Moi ​​​​@Raruan! Kiitos viestistäsi, ja kiitos erittäin tärkeästä palautteesta.

Selvitämme asiaa tarkemmin, ja palaamme sinulle asiaan. Lisäiletkö myös asiakasnumerosi profiilisi kohtaan “Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen)”, jotta saamme asiasta tarkemmin selkoa? Kiitos!


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 4 kommenttia
  • 30. maaliskuuta 2020

Yhteystiedot on lisätty.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • 30. maaliskuuta 2020
Raruan kirjoitti:

Yhteystiedot on lisätty.

 

Kiitos! Asia on otettu selvitykseen. Palaamme sinulle asiaan heti, kun asiasta on lisätietoa.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2412 kommenttia
  • Vastaus
  • 30. maaliskuuta 2020

@Raruan - Tämä asia selvisi. Tässä on taustalla virhe meidän puolellamme, eli kirjeet ovat virheellisesti lähteneet kirjattuna lähetyksenä, vaikka näiden pitäisi lähteä 1. lk kirjeenä. Suurkiitokset, että ilmoitit asiasta, ja pahoittelut virheestämme.


Laitatko vielä yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voidaan lähettää sinulle SIM-kortti ihan kotiosoitteeseen?