Voisiko joku elisalaisista kertoa, että miksi en näe missään vaihtoedun summaa ja siitä vähennettyjä maksuja?
Tällä viikolla olisi pitänyt tulla lasku Viihteestä syyskuulta, mutta OmaElisassa ei ole mitään. Aikoinaan sain viestin hyvitettävästä summasta ja sen jälkeen en ole saanut laskuja tai muutakaan viestiä asiaan liittyen. Yritin kysellä asiasta asikaspalvelusta, mutta sieltäkään en saanut kunnon vastausta. Sanottiin vain, että odota seuraavaa laskua. 😕
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Asiakaspalvelu on paras paikka laskutuksen läpikäymiseen ja valitettavasti tuota ei voida täällä OmaYhteisön puolella käsitellä kun pelkästään yleisellä tasolla. Mikäli hyvitys on sovittu, niin lähtökohtaisesti se laskulle tulee näkyville ja käy ilmi erittelystä. Aina hyvitys ei ehdi laskulle mukaan, jolloin se siirtyy seuraavalle.
Nakkaa yksityisviesti Elisan Somessa, niin eiköhän saada selvyys tilanteeseen! 👌
Asiakaspalvelu on paras paikka laskutuksen läpikäymiseen ja valitettavasti tuota ei voida täällä OmaYhteisön puolella käsitellä kun pelkästään yleisellä tasolla. Mikäli hyvitys on sovittu, niin lähtökohtaisesti se laskulle tulee näkyville ja käy ilmi erittelystä. Aina hyvitys ei ehdi laskulle mukaan, jolloin se siirtyy seuraavalle.
Nakkaa yksityisviesti Elisan Somessa, niin eiköhän saada selvyys tilanteeseen! 👌
Kiitos vastauksesta, mutta en käytä noita muita viestintäalustoja, joten haluaisin vastauksen tänne vaikka yleisellä tasolla, jos yksityisviestejä ei enää saada.
Hyvitysviesti tuli elokuun alussa, joten ymmärrän että se ei ehtinyt elokuun laskuun. Näköjään ei edes syyskuun eli odotetaan sitten lokakuun laskua. Mielestäni OmaElisan laskuissa sen tulisi olla näkyvissä vaikka 0-laskuna ja paljonko hyvitystä jää jäljelle. Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Kiitos vastauksesta, mutta en käytä noita muita viestintäalustoja, joten haluaisin vastauksen tänne vaikka yleisellä tasolla, jos yksityisviestejä ei enää saada.
Hyvitysviesti tuli elokuun alussa, joten ymmärrän että se ei ehtinyt elokuun laskuun. Näköjään ei edes syyskuun eli odotetaan sitten lokakuun laskua. Mielestäni OmaElisan laskuissa sen tulisi olla näkyvissä vaikka 0-laskuna ja paljonko hyvitystä jää jäljelle. Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Olisiko tuo vaihtoehto:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Uusi viesti>Laskutus
Liitteitä voi olla enintään 5 kpl. Liitteen maksimikoko 10 MB. Sallitut tiedostomuodot: PDF, PNG, JPEG tai GIF.
Komppaan, että asiakaspalveluun olisi syytä olla yhteydessä ja saada tilanne itselle selväksi. 👍
Näin yleisesti, niin usein isommat hyvitykset (esim. vaihtoedusta saadut hyvitykset) aiheuttavat sen, että tämä hyvitys kuittaa mahdollisia tulevia laskuja. Tällöin kuukauden laskua ei välttämättä muodostu ja tästä ei välttämättä muodostu 0e - laskua josta asia suoranaisesti selviäisi. Voisiko kyse nyt olla tästä? 🤔
Eikö Chat ole oikea asiakaspalvelu, kenen kanssa olen tätä jo yritin selvittää?
Kyllä tämä on tilanne. Hyvitys oli 112 €:a ja siitä pitäisi siis olla vähentynyt syyskuun viihde 32,99, mutta tivattuani asiaa Chatissä, niin hyvitystä kuulemma jäljellä 64 € eli 48 €:a hävinnyt 👿
Eikö Chat ole oikea asiakaspalvelu, kenen kanssa olen tätä jo yritin selvittää?
Kyllä tämä on tilanne. Hyvitys oli 112 €:a ja siitä pitäisi siis olla vähentynyt syyskuun viihde 32,99, mutta tivattuani asiaa Chatissä, niin hyvitystä kuulemma jäljellä 64 € eli 48 €:a hävinnyt 👿
Chat on oikea asiakaspalvelu kyllä. Selkeästi nyt tuo tilanne ei ole ratkennut, joten suosittelen kokeilemaan vielä uudelleen joko chatin kautta tai puhelimitse. Puhelimessa asian käsitteleminen voisi olla nyt parasta, että saat kerralla asian selvitettyä. Voit jättää soittopyynnön täältä. 🙂
Tähän tilannepäivitystä ja tiedoksi muille jotka käyttäneet vaihtoetua.
Kun jätin laitteen Elisalle myymälään, niin siitä meni noin kuukausi, kunnes tuli sähköposti hyvityksen hyväksynnästä ja sen suuruudesta. Tämän jälkeen et saa Elisalta mitään tietoa etkä löydä asiasta mitään tietoa esim. OmaElisasta. Kuten ylläolevista kirjoituksista huomaatte, niin asiakaspalvelustakaan ei saa tarkkaa tietoa missä mennään.
Syyskuussa ei laskua. Minua neuvottiin odottamaan lokakuun laskua - ei tullut vaikka näin minulle luvattiin. Ilmeisesti en tule saamaan edes 0-laskuja tai mitään selvitystä, kunnes hyvitys on kokonaan käytetty eli tämän mukaan saan tiedon tapahtumista mahdollisesti vasta joulukuussa.
Mielestäni tämä ei ole hyvää asiakaspalvelua, kun asiakasta ei tiedoteta ja pidetä ajantasalla tapahtumista sekä laskuista. Tämän takia 👎 Elisalle.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.