Vastattu

älykellonhuolto

  • 12 August 2020
  • 2 kommenttia
  • 474 katselukerrat

Joo ostin tossa viimeviikolla älykellon ja eilen tiistaina kävin sen kans lenkillä akku tsippasi yhtäkkiä ja syke anturi lakkasi pelittämästä ja laite alkoi lämmetä . Tajusin tulleeni tilatuksi" maanantai kappaleen" kävelin liikkeeseen ja laite lähti huoltoon myyjä sanoi et menis max 2 kk et tulee huollosta meinaa ottaa päähän maksella laitetta kuukausimaksulla jota sulla ei ees oo ties kuinka pitkään aikaan ... laite tosiaan samsung watch active 2 . Erittäin hyvä kello kävi vain huono tuuri. Kannattaako tässä nyt sit vaa kiltisti odotella vai mitä ? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 12 August 2020, 09:56

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi @AlluPallu ja tervetuloa OmaYhteisöön

Joo tilanne on harmittavasti se, että yksi laitteiden huoltoyhtiöistä meni konkurssiin tänä keväänä ja tästä johtuen huoltomäärät ja -jonot ovat luonnollisesti kasvaneet muilla huoltoyhtiöillä. Tilanne on haastava ja ikävä kyllä näkyy nyt normaalia pidempinä huoltoaikoina.

Aivan okei eli sei nyt vain auta ko odotella :/ tulee kyllä piitkä aika ... ja kiitos :)