Skip to main content
Vastattu

Dronen akku

  • 28. heinäkuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 582 katselukerrat

Minulla on Elisalta hankittu upouusi DJI-drone! Yksi sen kolmesta akusta meni pimeäksi eli on tyhjä (purkautunut itsestään) eikä ota virtaa sisään. Drone kuten akkukin on vasta n. viikon vanha. Akkua ehdin ladata pari kertaa. Meneekö akku takuuseen Elisalla tai DJI:llä? kait niilläkin nyt jonkinlainen takuu on?!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Staalon kirjoitti:

Minulla on Elisalta hankittu upouusi DJI-drone! Yksi sen kolmesta akusta meni pimeäksi eli on tyhjä (purkautunut itsestään) eikä ota virtaa sisään. Drone kuten akkukin on vasta n. viikon vanha. Akkua ehdin ladata pari kertaa. Meneekö akku takuuseen Elisalla tai DJI:llä? kait niilläkin nyt jonkinlainen takuu on?!

Moi @Staalon ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Tuliko tuo kyseinen akku samassa paketissa itse Dronen kanssa?  Tuon suhteen pitäisi olla maahantuojaan Bostoniin yhteydessä. Heidät tavoittaa numerosta 0447712644 ma-pe klo 9.30-16.00 . Heille voi myös jättää yhyteydenottopyynnön täällä: http://www.boston.dk/?id=219&c=Yhteystiedot.  Kuitenkin kun tuote on alle kaksi viikkoa vanha niin suosittelen sen kanssa käymistä meidän myymälässä josta voidaan mahdollisuuksien mukaan antaa pelkästään uusi akku tilalle tai tilata uusi Drone-paketti. Tästä en voi vakuuteen mennä, mutta uskon asiaa saadaan siellä eteenpäin.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • Vastaus
  • 29. heinäkuuta 2020
Staalon kirjoitti:

Minulla on Elisalta hankittu upouusi DJI-drone! Yksi sen kolmesta akusta meni pimeäksi eli on tyhjä (purkautunut itsestään) eikä ota virtaa sisään. Drone kuten akkukin on vasta n. viikon vanha. Akkua ehdin ladata pari kertaa. Meneekö akku takuuseen Elisalla tai DJI:llä? kait niilläkin nyt jonkinlainen takuu on?!

Moi @Staalon ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Tuliko tuo kyseinen akku samassa paketissa itse Dronen kanssa?  Tuon suhteen pitäisi olla maahantuojaan Bostoniin yhteydessä. Heidät tavoittaa numerosta 0447712644 ma-pe klo 9.30-16.00 . Heille voi myös jättää yhyteydenottopyynnön täällä: http://www.boston.dk/?id=219&c=Yhteystiedot.  Kuitenkin kun tuote on alle kaksi viikkoa vanha niin suosittelen sen kanssa käymistä meidän myymälässä josta voidaan mahdollisuuksien mukaan antaa pelkästään uusi akku tilalle tai tilata uusi Drone-paketti. Tästä en voi vakuuteen mennä, mutta uskon asiaa saadaan siellä eteenpäin.