Kellään kokemuksia käyttöönotosta?
Eli kuinka se tapahtuu?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Erppuli74
Katso alkuperäinen viestiKellään kokemuksia käyttöönotosta?
Eli kuinka se tapahtuu?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Erppuli74
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun
No siellä ei edes tiedetty mitä eroa on eSimillä ja multisimillä...
No siellä ei edes tiedetty mitä eroa on eSimillä ja multisimillä...
Huh kuulostaa hullulta. Nyt pitäis Elisan asiakaspalvelussa petrata
Ongelma ratkaistu. Kellon mallinron tarkistus, ja oho, on olemassa myös malli mikä ei tue eSimiä 🙈😆
Meidän ohjeet:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/multisim/
Rajoitukset:
Sitten Applen ohjeet, miten tunnistaa malli:
https://support.apple.com/fi-fi/HT204507
Todella "hyvä" vastaus Porkkana! 🤣🤣🤣
Minä puhun eSimistä ja samsungista, sinä multisimistä ja Iphonesta
Todella "hyvä" vastaus Porkkana! 🤣🤣🤣
Minä puhun eSimistä ja samsungista, sinä multisimistä ja Iphonesta
Kirjoitan vasten parasta tietoa, mutta elisa ei tällä hetkellä tarjoa multisim-tukea Samsung-laitteisiin ts. ei myy sellaista. En tiedä, onko heiltä saatavissa pelkästään e-simmiä Galaxy Watchiin, joka toimisi eri puhelinnumerolla kuin matkapuhelimesi.
Multisimistä en ole halunnut mitään tietoa, tiedän ettei sitä samsungiin saa. ESimin saa.
Tässä tulee taas juuri se, että ei tiedetä yhtään mistä puhutaan...
Näitä vastauksia saa myös asiakaspalvelusta. Mielestäni pitäisi tuossakin hommassa olla perusasiat tiedossa! Kuinka voit palvella asiakasta jos ei ole itsellä mitään tietoa mistä puhutaan!?
Ja kuten kirjoitin, selvitin jo asian
Toimiiko Samsung Watch active2 nyt täysin itsenäisesti ilman puhelinta? En tunne laitetta, joten voiko sillä striimata vaikka Spotifyä jättäen luurin kotiin lenkin ajaksi.
Todella "hyvä" vastaus Porkkana!
Minä puhun eSimistä ja samsungista, sinä multisimistä ja Iphonesta
Eipä kiusata toisia OmaYhteisön käyttäjiä vaikka vastaus ei olisi juuri oikeaan osunut. Todennäköisesti tuossa on muutenkin joku moderaattorikollegani napannut tuon parhaan vastauksen kommentille ja epähuomiossa ei ollut huomannut tuota erhettä. Vaihdoin tuon parhaan vastauksen nyt, parempi?
Kannattaa vaihtaa Telian liittymä niin saa eSIM käyttöön kellossa ja vielä multi-sim toiminnolla niin toimii paremmin
Eikö Elisa siis tarjoa samsung galaxy active 2 e- simiä?! E-sim oli juurikin ratkaiseva kriteeri älykellon valinnassa ja sitäkö en nyt saa Elisalta?
Vain Telia tarjoaa eSIM Samsungin kelloihin ja vain Telialla on ns multi-sim eli silloin ns kello toimii samalla numerolla kuin puhelin
Olisikohan mahdollisesti Elisalle tulossa multisim mahdollisuus Android kelloon?? 🙄
Olisikohan mahdollisesti Elisalle tulossa multisim mahdollisuus Android kelloon?? 🙄
Elisalla ei ole multi-sim mahdollisuutta ollenkaan
Käsittääkseni multi-sim olisi jollakin aikataululla tulossa. Apple Watch älykelloissa on käytettävissä Elisan Saunalahti MultiSIM 10M. Tällä sivulla on Samsung Galaxy Watch ohje. Elisa eSIM sivun mukaan “Elisan eSIM toimii kaikilla Elisan myyntivalikoimassa olevilla laitteilla, joista eSIM löytyy.” Joten näiden tietojen mukaan pitiäisi Elisan eSIM toimia myös Samsung Galaxy Watch Active 2 kellolla.
Minulla oli jonkin aikaa e-sim liittymä Samsungin kellossani, mutta se kulutti kellon akkua hyvin nopeasti.
Olisikohan mahdollisesti Elisalle tulossa multisim mahdollisuus Android kelloon??
Ollaan kyllä paljon ehdotuksia ja toiveita asiakkailta saatu tuon kuluttajaliittymien MultiSIM-palvelun lisäämisestä myös Androidilla pyöriviin kelloihin. Mahdollisuus on varmasti selvityksessä, mutta tässä kohtaa tuki on vain Apple Watch Series 3 (ja ylöspäin) kelloille. 👍 Lisätietoa löytää vielä tältä sivulta: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/multisim/
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi