Skip to main content
Vastattu

Honor band 6 ja samsung s21


Kaikkeni kokeilleena, aktiivisuusranneke ei löydy. Honor health ladattu ja kaikki tarpeellinen. Näyttää että laitetta ei tueta. Sama käy vaikka lukisi laitteen QR koodin . 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@Aavikkomurmeli , suosittelen tässä tapauksessa kysymään Honorin tuen puolelta, kun vaikuttaa yleisemmältä ongelmalta 🤔

 

https://www.hihonor.com/fi/support/ 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • 4376 kommenttia
  • 18. maaliskuuta 2023
Aavikkomurmeli kirjoitti:

Kaikkeni kokeilleena, aktiivisuusranneke ei löydy. Honor health ladattu ja kaikki tarpeellinen. Näyttää että laitetta ei tueta. Sama käy vaikka lukisi laitteen QR koodin . 

Olethan tehnyt puhelimen uudelleenkäynnistyksenkin.

Toisaalta löytyy tuollaista:

“Honor band 6  muodostaa parin google pixel 6:n kanssa, jossa on Android 13, mutta ei S21 Ultralla.”

Android 13:n kanssa muuallakin ollut ongelmia

tuon Honor band 6:n kanssa.

Kannattaa kysäistä Samsung tuestakin:

https://www.samsung.com/fi/support/

Sivun alaosasta löytyy:

Live Chattikin:  Ma-pe 08:00 - 20:00
La - Su 10:00 - 15:00

Kohdasta:

Soitto/ Lisätietoja  löytyy WhatApp: Ma-pe 08:00 - 20:00
La - Su 10:00 - 15:00

 

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 18. maaliskuuta 2023

Tosiaan on sammutettu vaikkakin vasta avattu uusi puhelin. Ei siltikään toimi..


  • 4376 kommenttia
  • 18. maaliskuuta 2023
Aavikkomurmeli kirjoitti:

Tosiaan on sammutettu vaikkakin vasta avattu uusi puhelin. Ei siltikään toimi..

Jos  siinä puhelimessa on Android 13, niin

tuolla Huawein yhteisössä aiheesta:

Huawei Health app cannot pair to Huawei Band 6 on Android 13

Tosin ulkomaan kielellä.

Eli ei välttämättä puhelimen vika.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2911 kommenttia
  • Vastaus
  • 20. maaliskuuta 2023

@Aavikkomurmeli , suosittelen tässä tapauksessa kysymään Honorin tuen puolelta, kun vaikuttaa yleisemmältä ongelmalta 🤔

 

https://www.hihonor.com/fi/support/