Vastattu

Huawei B315s-22 / Ongelma hallintasivun kanssa

  • 21 August 2020
  • 1 kommentti
  • 586 katselukerrat

Minulla on ongelma päästä kyseisen laitteen hallintasivulle.

Olen koittanut kirjautumiseen yhdistelmiä (käyttäjänimi) admin + (salasana) admin. Myös yhdistelmiä admin + WiFin salasana on koitettu. Admin + admin yhdistelmällä sivusto viestittää, että salasana tai käyttäjänimi on väärä. Admin + WiFin salasana yhdistelmällä sivusto ei sano mitään, ja “kirjaudu sisään” nappia painaessa ei tapahdu yhtikäs mitään, sivusto ei lataa, ei päästä sisään.

Olen laitteen ostanut yksityishenkilöltä joka on sen ostanut Elisalta. Hän ei ollut koskenut laitteen asetuksiin tai vaihtanut laitteen nimeä tai salasanaa, näitä kysyin jo ennen kauppojen tekemistä. Minulla on ongelmia NAT-tyypin kanssa, sillä käsikonsolilla pelatessa NAT-tyyppi on D (Asteikolla A-F), eikä onlinepelaaminen onnistu alhaisen NAT:in takia. Samaisella laitteella olen pelannut toisella konsolilla onlinepelejä ongelmitta.

Minulla on siinä Elisan 4G mobiililaajakaista.

Kuinkakohan saan tämän selvitettyä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 21 August 2020, 11:50

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 5

Minulla on ongelma päästä kyseisen laitteen hallintasivulle.

Olen koittanut kirjautumiseen yhdistelmiä (käyttäjänimi) admin + (salasana) admin. Myös yhdistelmiä admin + WiFin salasana on koitettu. Admin + admin yhdistelmällä sivusto viestittää, että salasana tai käyttäjänimi on väärä. Admin + WiFin salasana yhdistelmällä sivusto ei sano mitään, ja “kirjaudu sisään” nappia painaessa ei tapahdu yhtikäs mitään, sivusto ei lataa, ei päästä sisään.

Olen laitteen ostanut yksityishenkilöltä joka on sen ostanut Elisalta. Hän ei ollut koskenut laitteen asetuksiin tai vaihtanut laitteen nimeä tai salasanaa, näitä kysyin jo ennen kauppojen tekemistä. Minulla on ongelmia NAT-tyypin kanssa, sillä käsikonsolilla pelatessa NAT-tyyppi on D (Asteikolla A-F), eikä onlinepelaaminen onnistu alhaisen NAT:in takia. Samaisella laitteella olen pelannut toisella konsolilla onlinepelejä ongelmitta.

Minulla on siinä Elisan 4G mobiililaajakaista.

Kuinkakohan saan tämän selvitettyä?

Moi @EvBrn ja tervetuloa OmaYhteisön joukkoon iloiseen! :) Minulla tulee mieleen pari toimenpidettä jota voisit kokeilla tuonne hallintasivulle pääsyyn:

  • Reitittimen palauttaminen tehdasasetuksille nappaisemalla Huawein kääntöpuolelta löytyvään reset-reikään jollain terävällä n. 15 sekuntin ajan laitteen ollessa päällä (tämä avaa mahdolliset ohjelmistopuolen solmut)
  • Selaimen välimuistin tyhjentäminen ja toisella selaimella hallintaisivulle kirjautuminen
  • Huawei reitittimen yhdistäminen laitteeseen ethernet-johdolla. Joskus on minulle tullut vastaan ettei hallintasivu syystä tai toisesta päästä wlanin kautta sisälle.

Onhan sinulla tuohon mobiililaajakaistaan julkinen IP -lisäpalvelu tilattuna jotta pääset tuon NAT-solmun aukaisemaan?