Vastattu

Multisim ongelmia

  • 7 elokuu 2020
  • 1 kommentti
  • 500 katselukerrat

Hei, minulla on ollut liittymässäni muutaman kuukauden Apple watchin multisim. Alun isojen ongelmien jälkeen toiminut hienosti. Nyt liittymäni hintaa päivitettiin ja multisim hävisi. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sainkin sen sitten tilattua uudelleen. Mutta mywatchini sovelluksessa mobiililiittymäkohdassa näkyy, että verkko ei käytössä ja liittymätoetoja aktivoidaan koko ajan minuutista toiseen. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 11 elokuu 2020, 17:26

Moi @Piapv 
Hmm, vaikea nyt suoraan sanoa mikä siinä mättää. 😮 Olihan sulla sekä puhelimessa nyt asennettuna uusin ohjelmistoversio? 

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Moi @Piapv 
Hmm, vaikea nyt suoraan sanoa mikä siinä mättää. :o Olihan sulla sekä puhelimessa nyt asennettuna uusin ohjelmistoversio? 

Osallistu keskusteluun