Hei, minulla on ollut liittymässäni muutaman kuukauden Apple watchin multisim. Alun isojen ongelmien jälkeen toiminut hienosti. Nyt liittymäni hintaa päivitettiin ja multisim hävisi. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sainkin sen sitten tilattua uudelleen. Mutta mywatchini sovelluksessa mobiililiittymäkohdassa näkyy, että verkko ei käytössä ja liittymätoetoja aktivoidaan koko ajan minuutista toiseen.
Multisim ongelmia
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Moi
Hmm, vaikea nyt suoraan sanoa mikä siinä mättää. :o Olihan sulla sekä puhelimessa nyt asennettuna uusin ohjelmistoversio?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi