Vastattu

Multisim ongelmia

  • 7 August 2020
  • 1 kommentti
  • 582 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Hei, minulla on ollut liittymässäni muutaman kuukauden Apple watchin multisim. Alun isojen ongelmien jälkeen toiminut hienosti. Nyt liittymäni hintaa päivitettiin ja multisim hävisi. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sainkin sen sitten tilattua uudelleen. Mutta mywatchini sovelluksessa mobiililiittymäkohdassa näkyy, että verkko ei käytössä ja liittymätoetoja aktivoidaan koko ajan minuutista toiseen. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 11 August 2020, 17:26

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi @Piapv 
Hmm, vaikea nyt suoraan sanoa mikä siinä mättää. :o Olihan sulla sekä puhelimessa nyt asennettuna uusin ohjelmistoversio?