Vastattu

Takuukorjauksen kesto Tinymate

  • 13 July 2020
  • 2 kommenttia
  • 676 katselukerrat

Ilmeisesti vallitseva poikkeustila on hidastanut tuotteiden takuukorjauksia kovasti.

Itse vein 10.6. Tinymate kuulokkeet Elisan myymälään takuukorjaukseen. Minua palvellut henkilö ystävällisesti otti kuulokkeet vastaan, ja katsoi koneelta ko.tuotteen takuuasioita. Hän sitten ilmoittikin siinä että "Kappas vaan, tällä tuotteella on tämmönen 6kk supertakuu. Että jos oisit tuonut tuotteen takuukorjaukseen 6kk sisällä, olisi tämän tuotteen kohdalla saanut heti uuden tilalle.".

Aivan. No yritin siinä sanoa että minähän kyllä toin. Tuote on ostettu 17.12.kuten kuitista näkyy , eli 6kk ei ihan vielä olekaan täynnä.  Myyjä siinä sitten katseli minua hetken ja totesi että: "Kyllä se 6kk tuli täyteen jo toukokuussa".

Tilanne oli niin absurdi, etten osannut edes kyseenalaistaa myyjän sanaa vaan jätin kuulokkeet sitten korjaukseen. 

Kotiin päästyäni tajusin toki heti että kyllä myyjä nyt tosiaan laski ajan väärin ja olisin ollut oikeutettu uusiin kuulokkeisiin. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, jossa todettiin että olen oikeassa. Pallo asiassa viskattiin kuitenkin takaisin minulle, sen sijaan että Elisan aspa olisi ottanut asiasta kopin, kontaktoinut myymälän ja hoitanut asiaa eteenpäin. Minun olisi pitänyt palata myymälään itse hoitamaan asia. 

No en palannut. Tässä nyt sitten edelleen, kuukausi myöhemmin odottelen yhteydenottoa myymälästä että kuulokkeet olisivat tulleet... 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 13 July 2020, 22:37

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Onnea vaan .. Tavaraa kyllä myydään mutta siihen se sitten jääkin :/

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Hei @Hämpton ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi!

Pahoittelut vielä täältäkin päin, että takuuhuollossa on ollut tällaista kankeutta havaittavissa. Asiakaspalvelun tarkoitus ei ole viskoa asiakasta palvelukanavasta toiseen ja valitettavasti juuri takuuhuolloissa on koronaepidemia näkynyt ikävällä tavalla.

Tässä kohtaa olisi kuitenkin hyvä, että laittaisit @OmaYhteisö-tiimi vielä yksityisviestein esimerkiksi asiakasnumeroa niin voidaan sitten selvittää omalta osaltamme, voidaanko tuota prosessia nopeuttaa ja saisit tuotteen takaisin tai uuden tilalle. Takuuhuolloista onneksi jää meille palautetta ja tältä osin tämäkin on tärkeää saada kirjoihin, jotta jatkossa saadaan asiat rullaamaan joustavammin ja tämänkin prosessin jäykkyydet poistettua.

@tontze myydään kyllä - samalla toki halutaan oma osamme hoitaa myös takuuhuollosta. Laitevalmistajia on monta, joten toisinaan puolin et toisin hieman kiristellään hermoja ennen kuin saadaan se hyvä ratkaisu aikaiseksi. Tehdään kuitenkin parhaamme, että ajat olisi kohtuullisissa raameissa ja tuki kunnossa myös silloin, kun tuotteessa on ongelmaa.