Skip to main content
Vastattu

tilauksen käsittelyaika

  • 29. elokuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 1432 katselukerrat

Miksi tilauksen käsittely kestää niin kauan. Luvataan että jos tilaa ennen 9 ma-la saa paketin postin pikatoimituksella 19 mennessä pakettiautomaattiin. Mutta koska käsittely kestää niin julmetun kauan tämä ei pidä paikkaansa. Kuka korvaa turhaan maksetun pikatoimituksen ? Normaalilla postilla paketti on nimittäon yhtä "nopeasti" perillä.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Syoppo kirjoitti:

Miksi tilauksen käsittely kestää niin kauan. Luvataan että jos tilaa ennen 9 ma-la saa paketin postin pikatoimituksella 19 mennessä pakettiautomaattiin. Mutta koska käsittely kestää niin julmetun kauan tämä ei pidä paikkaansa. Kuka korvaa turhaan maksetun pikatoimituksen ? Normaalilla postilla paketti on nimittäon yhtä "nopeasti" perillä.

Moi @Syoppo ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Ikävä kuulla että toimitus on jäänyt käsittelyyn jumittamaan. Seurasitko tuota tilauksen edistymistä OmaElisasta ‘Tilaukset’ kohdasta jossa käsittely ilmoitettiin? Nappaatko meille yksityisviestiä , niin selvitetään mikä tilausta on jarruttanut ja katsotaan noita hyvitysmahdollisuuksia.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • Vastaus
  • 31. elokuuta 2020
Syoppo kirjoitti:

Miksi tilauksen käsittely kestää niin kauan. Luvataan että jos tilaa ennen 9 ma-la saa paketin postin pikatoimituksella 19 mennessä pakettiautomaattiin. Mutta koska käsittely kestää niin julmetun kauan tämä ei pidä paikkaansa. Kuka korvaa turhaan maksetun pikatoimituksen ? Normaalilla postilla paketti on nimittäon yhtä "nopeasti" perillä.

Moi @Syoppo ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Ikävä kuulla että toimitus on jäänyt käsittelyyn jumittamaan. Seurasitko tuota tilauksen edistymistä OmaElisasta ‘Tilaukset’ kohdasta jossa käsittely ilmoitettiin? Nappaatko meille yksityisviestiä , niin selvitetään mikä tilausta on jarruttanut ja katsotaan noita hyvitysmahdollisuuksia.