Skip to main content
Vastattu

Wrong laptop

  • 29. syyskuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 1276 katselukerrat

I have received wrong laptop twice in a row. I'm really mad and frustrated. I have to get my new laptop before next week. What do I do? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Hi @Ali Cheraghi and welcome to OmaYhteisö

Maybe in this case is easier that you will send us private message in here OmaYhteisö-tiimi or you contact us by calling to number 010190240 or send us message trough chat or Facebook 
Then we can take a better look at your order :) 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1738 kommenttia
  • Vastaus
  • 30. syyskuuta 2020

Hi @Ali Cheraghi and welcome to OmaYhteisö

Maybe in this case is easier that you will send us private message in here OmaYhteisö-tiimi or you contact us by calling to number 010190240 or send us message trough chat or Facebook 
Then we can take a better look at your order :)