I have received wrong laptop twice in a row. I'm really mad and frustrated. I have to get my new laptop before next week. What do I do?
Vastattu
Wrong laptop
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Hi
Maybe in this case is easier that you will send us private message in here OmaYhteisö-tiimi or you contact us by calling to number 010190240 or send us message trough chat or Facebook
Then we can take a better look at your order :)
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi