Skip to main content
Vastattu

Apple watch, multisim, vakuusmaksu

  • 27. elokuuta 2021
  • 2 kommenttia
  • 112 katselukerrat

Hei!
Minulla on on Elisan/Saunalahden liittymä ja tilasin Apple watchin cellular-version (vielä postissa). Kysyin chatissa ja myös puhelinpalvelussa että voiko siitä multisim-palvelusta tulla vakuusmaksupyyntö, mutta siellä ei osattu sanoa varmaksi. Sanoivat, että todennäköisesti sitä vakuusmaksupyyntöä ei tule kun on kyse liittymän lisäpalvelusta, mutta täysin varmoja eivät olleet. Tuo multisim pitää aktivoida sen kellon kautta eli paketti pitää avata ja hirvittää jos kalliin kellon lisäksi paukahtaakin sitten vielä joku iso lisälasku vakuusmaksun merkeissä. Osaako joku sanoa tästä asiasta enemmän tai onko omakohtaista kokemusta, että tuosta olisi tullut vakuusmaksupyyntö?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

terach kirjoitti:

Hei!
Minulla on on Elisan/Saunalahden liittymä ja tilasin Apple watchin cellular-version (vielä postissa). Kysyin chatissa ja myös puhelinpalvelussa että voiko siitä multisim-palvelusta tulla vakuusmaksupyyntö, mutta siellä ei osattu sanoa varmaksi. Sanoivat, että todennäköisesti sitä vakuusmaksupyyntöä ei tule kun on kyse liittymän lisäpalvelusta, mutta täysin varmoja eivät olleet. Tuo multisim pitää aktivoida sen kellon kautta eli paketti pitää avata ja hirvittää jos kalliin kellon lisäksi paukahtaakin sitten vielä joku iso lisälasku vakuusmaksun merkeissä. Osaako joku sanoa tästä asiasta enemmän tai onko omakohtaista kokemusta, että tuosta olisi tullut vakuusmaksupyyntö?


Moikka @terach ja tervetuloa OmaYhteisöön! 

Ei pitäisi lisäpalveluista tulla vakuuspyyntöjä. :) Voit huoletta kyllä rekisteröidä Apple Watchiin tuon lisäpalvelun käyttöön kun se saapuu.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2376 kommenttia
  • Vastaus
  • 27. elokuuta 2021
terach kirjoitti:

Hei!
Minulla on on Elisan/Saunalahden liittymä ja tilasin Apple watchin cellular-version (vielä postissa). Kysyin chatissa ja myös puhelinpalvelussa että voiko siitä multisim-palvelusta tulla vakuusmaksupyyntö, mutta siellä ei osattu sanoa varmaksi. Sanoivat, että todennäköisesti sitä vakuusmaksupyyntöä ei tule kun on kyse liittymän lisäpalvelusta, mutta täysin varmoja eivät olleet. Tuo multisim pitää aktivoida sen kellon kautta eli paketti pitää avata ja hirvittää jos kalliin kellon lisäksi paukahtaakin sitten vielä joku iso lisälasku vakuusmaksun merkeissä. Osaako joku sanoa tästä asiasta enemmän tai onko omakohtaista kokemusta, että tuosta olisi tullut vakuusmaksupyyntö?


Moikka @terach ja tervetuloa OmaYhteisöön! 

Ei pitäisi lisäpalveluista tulla vakuuspyyntöjä. :) Voit huoletta kyllä rekisteröidä Apple Watchiin tuon lisäpalvelun käyttöön kun se saapuu.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 27. elokuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:
terach kirjoitti:

Hei!
Minulla on on Elisan/Saunalahden liittymä ja tilasin Apple watchin cellular-version (vielä postissa). Kysyin chatissa ja myös puhelinpalvelussa että voiko siitä multisim-palvelusta tulla vakuusmaksupyyntö, mutta siellä ei osattu sanoa varmaksi. Sanoivat, että todennäköisesti sitä vakuusmaksupyyntöä ei tule kun on kyse liittymän lisäpalvelusta, mutta täysin varmoja eivät olleet. Tuo multisim pitää aktivoida sen kellon kautta eli paketti pitää avata ja hirvittää jos kalliin kellon lisäksi paukahtaakin sitten vielä joku iso lisälasku vakuusmaksun merkeissä. Osaako joku sanoa tästä asiasta enemmän tai onko omakohtaista kokemusta, että tuosta olisi tullut vakuusmaksupyyntö?


Moikka @terach ja tervetuloa OmaYhteisöön! 

Ei pitäisi lisäpalveluista tulla vakuuspyyntöjä. :) Voit huoletta kyllä rekisteröidä Apple Watchiin tuon lisäpalvelun käyttöön kun se saapuu.

Kiitos kommentistasi! 🙂 Tuo ”ei pitäisi” minua kyllä hieman huolettaa kun ihan täyttä varmuutta en taida saada mistään. Asiakaspalvelussakin sanottiin tosiaan että ihan satavarmaa se ei ole kun lisäpalvelun tilauksessa kone sen vakuusmaksupyynnön lähettää jos lähettää eikä ihminen. En tosin itsekään usko että sitä pyyntöä tulisi kun kyse on kuitenkin vain lisukkeesta olemassaolevaan liittymään, mutta kun en yhtään tiedä millaisista summista noissa vakuuksissa on kyse, niin haluaisin olla varma etten turhaan ole tilannut tietynlaista kelloa.