Onko siihen joku syy, että asiakaspalvelulle ei ole sähköpostiosoitetta ja jos yrittää laittaa takaisin soiton, niin tulee vain viesti ettei ole vapaita aikoja. Latasin liittymääni ja rahat hävisi jonnekin hevon kuuseen ja ei ole virallista reittiä reklamoida tästä. On muuten heikkoa asiakaspalvelua.
EDIT 18.12.2023 // muokattu yksi sana -Ilponen EDIT 19.12.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
asdfasdfsdfswdf kirjoitti:
Onko siihen joku syy, että asiakaspalvelulle ei ole sähköpostiosoitetta ja jos yrittää laittaa takaisin soiton, niin tulee vain viesti ettei ole vapaita aikoja. Latasin liittymääni ja rahat hävisi jonnekin hevon kuuseen ja ei ole virallista reittiä reklamoida tästä. On muuten heikkoa asiakaspalvelua.
EDIT: 18.12.2023 // Muokattu yksi sana. - Ilponen
Välillä on tehnyt tuollaistakin.
Kyllä tuo täällä näyttää toimivan ihan hyvin.( Aikoja tällekin päivälle)
Onko siihen joku syy, että asiakaspalvelulle ei ole sähköpostiosoitetta ja jos yrittää laittaa takaisin soiton, niin tulee vain viesti ettei ole vapaita aikoja. Latasin liittymääni ja rahat hävisi jonnekin hevon kuuseen ja ei ole virallista reittiä reklamoida tästä. On muuten heikkoa asiakaspalvelua.
EDIT: 18.12.2023 // Muokattu yksi sana. - Ilponen
Välillä on tehnyt tuollaistakin.
Kyllä tuo täällä näyttää toimivan ihan hyvin.( Aikoja tällekin päivälle)
Onko siihen joku syy, että asiakaspalvelulle ei ole sähköpostiosoitetta
Kyllä aspalle sähköpostiosoitteita on , mutta ei taida enää olla julkisia. Tällaistakin voisi kokeilla , mutta en tiedä kuinka aktiivisesti siihen vastaillaan.
Jos on asian kanssa kiire, kannattaa soittaa perinteisesti puhelimella.
Kyllä pitää todellakin olla hätätapaus , että kannattaa soittaa maksulliseen numeroon. Toisekseen ei siitä jää asiakkaalle mitään kopiota , mistä on puhuttu ja sovittu.
Itse en tee suullisia sopimuksia , vaan ainoastaan kirjallisia.
Onko siihen joku syy, että asiakaspalvelulle ei ole sähköpostiosoitetta ja jos yrittää laittaa takaisin soiton, niin tulee vain viesti ettei ole vapaita aikoja.
Emme ensisijaisesti suosittele sähköpostitse yhteydenottoa, asian käsittelyä hidastaa silloin mm. asiakkaan turvallinen tunnistaminen sekä edestakaisen viestinvaihdon venyminen. Vaihtoehtoja kyllä löytyy, soittopyyntölomakkeen ja suoran puhelinnumeron/soiton lisäksi kaikki yhteystiedot asiakaspalveluun löytyy kätevästi täältä. OmaElisan Asiakaspalvelu -välilehdeltä löytyy sekä asiakaspalveluchat että viestiarkisto, ja meidän Facebook- ja X-palvelun (ent. Twitter) -asiakaspalvelukanavien yksityisviesteissä päivystellään vuoden jokaisena päivänä, myös nyt joulun pyhinä sekä välipäivinä. 😊
Soittoaikoja on juuri nyt vähemmän tarjolla, kun asiakkaat ovat niitä ahkerasti varailleet ennen joulua että saavat pyhiksi hommat kuntoon. 👍🏼 Joulun aikana soittoaikoja ei ole saatavilla ollenkaan.
Sokrates kirjoitti:
sakarialanne kirjoitti:
Jos on asian kanssa kiire, kannattaa soittaa perinteisesti puhelimella.
Kyllä pitää todellakin olla hätätapaus , että kannattaa soittaa maksulliseen numeroon. Toisekseen ei siitä jää asiakkaalle mitään kopiota , mistä on puhuttu ja sovittu.
Itse en tee suullisia sopimuksia , vaan ainoastaan kirjallisia.
Elisan asiakaspalvelun numeroon soitto maksaa matkapuhelinmaksun (mpm) verran, eli mistään kalliista palvelunumerosta ei ole kyse. 🙂
Jos on asian kanssa kiire, kannattaa soittaa perinteisesti puhelimella.
Kyllä pitää todellakin olla hätätapaus , että kannattaa soittaa maksulliseen numeroon. Toisekseen ei siitä jää asiakkaalle mitään kopiota , mistä on puhuttu ja sovittu.
Itse en tee suullisia sopimuksia , vaan ainoastaan kirjallisia.
Elisan asiakaspalvelun numeroon soitto maksaa matkapuhelinmaksun (mpm) verran, eli mistään kalliista palvelunumerosta ei ole kyse. 🙂
Maksu on joka tapauksessä väärin , jos asiakas ilmoittaa viasta Elisan laitteissa.
Suullisia sopimuksia ei kannata tehdä , koska niistä ei jää automaattisesti asiakkaalle mitään dokumenttia.
Suullisia sopimuksia ei kannata tehdä , koska niistä ei jää automaattisesti asiakkaalle mitään dokumenttia.
Tilausvahvistus on ihan kelpo dokumentti sovitusta.
Elisa myös tallentaa puheluita ja niitä voidaan riitatilanteessa tarvittaessa kuunnella. Jos ei tuokaan riitä, ainahan asiakas voi itse omat puhelunsa tallentaa.
Elisan asiakaspalvelun numeroon soitto maksaa matkapuhelinmaksun (mpm) verran,
Nimitys matkapuhelinmaksu on harhaanjohtava. Kyse ei todellakaan ole siitä maksusta, minkä maksaisit soittaessasi matkapuhelimeen, vaan aivan omasta epänormaalien puhelinnumeroiden maksusta.
draakki kirjoitti:
eli mistään kalliista palvelunumerosta ei ole kyse. 🙂
Tyypillisesti noin 150 % enemmän kuin mitä matkapuhelimeen soittaminen maksaisi. Minusta yli kaksinkertainen puhelumaksu normaaliin verrattuna on kallis, mutta jokainen toki taaplaa tyylillään.
Suullisia sopimuksia ei kannata tehdä , koska niistä ei jää automaattisesti asiakkaalle mitään dokumenttia.
Tilausvahvistus on ihan kelpo dokumentti sovitusta.
Ja tilausvahvistusko tulee aina?
No ei tule ja jos tulee , niin perusmuotoisena , missä ei ole mitään erikseen sovittuja ehtoja.
sakarialanne kirjoitti:
Sokrates kirjoitti:
Suullisia sopimuksia ei kannata tehdä , koska niistä ei jää automaattisesti asiakkaalle mitään dokumenttia.
Elisa myös tallentaa puheluita ja niitä voidaan riitatilanteessa tarvittaessa kuunnella. Jos ei tuokaan riitä, ainahan asiakas voi itse omat puhelunsa tallentaa.
99% asiakkaista ei edes osaa puheluitaan tallentaa eikä siihen mikään velvoita. Normaaliin sopimuskäytäntöön kuuluu , että sopimuksesta kaikkine ehtoineen annetaan osapuolille kirjallinen todiste.
Normaaliin sopimusköytäntöön kuuluu , että sopimuksesta kaikkine ehtoineen annetaan osapuolille kirjallinen todiste.
Palveluiden sopimusehdot ja palvelukuvaukset löytyvät julkisesta verkosta ja mielestäni toimitetaan tilatessakin e-kirjeenä asiakkaalle.
Hinnoittelu selviää tilausvahvistuksesta.
Mitä vielä puuttuu ?
Yleensä kaikki normaalista poikkeava puuttuu kuten erilaiset kaupanpäälliset mm. lahjakortit jne.
Täällä sitä sitten kysellään myyjän lupaamien asioiden perään , kun niistä ei ole mainintaa missään
Lahjakorteista löytyy tietoa täältä. Kaupanpäällisiin liittyvässä viestinnässä voi olla eroa riippuen siitä, toimitetaanko kaupanpäällinen valmistajan toimesta vai Elisan toimesta ja vaatiiko se asiakkaalta toimenpiteitä.
Lahjakortteihin ja kaupanpäällisiin liittyvään viestintään olemme tänä vuonna panostaneet asioiden selkeyttämiseksi ja kyllä ne kyselyt ovat merkittävästi vähentyneet.
Normaaliin sopimusköytäntöön kuuluu , että sopimuksesta kaikkine ehtoineen annetaan osapuolille kirjallinen todiste.
Palveluiden sopimusehdot ja palvelukuvaukset löytyvät julkisesta verkosta ja mielestäni toimitetaan tilatessakin e-kirjeenä asiakkaalle.
Hinnoittelu selviää tilausvahvistuksesta.
Mitä vielä puuttuu ?
Yleensä kaikki normaalista poikkeava puuttuu kuten erilaiset kaupanpäälliset mm. lahjakortit jne.
Täällä sitä sitten kysellään myyjän lupaamien asioiden perään , kun niistä ei ole mainintaa missään
Lahjakorteista löytyy tietoa täältä. Kaupanpäällisiin liittyvässä viestinnässä voi olla eroa riippuen siitä, toimitetaanko kaupanpäällinen valmistajan toimesta vai Elisan toimesta ja vaatiiko se asiakkaalta toimenpiteitä.
Lahjakortteihin ja kaupanpäällisiin liittyvään viestintään olemme tänä vuonna panostaneet asioiden selkeyttämiseksi ja kyllä ne kyselyt ovat merkittävästi vähentyneet.
No hyvä
Minusta kaikki kauppaan/sopimukseen liittyvä tieto pitäisi löytyä yhdestä dokumentista eikä ripoteltuna eri paikkoihin.
No ei tämä ole minun ongelma , kun en varsinkaan suullisia sopimuksia tee. 😉
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.