Skip to main content
Vastattu

Käyttämättömän SIM-kortin palautus

  • 3. tammikuuta 2025
  • 5 kommenttia
  • 241 katselukerrat

Hei 

 

Hei

 

Pitääkö käyttämätön Elisa liittymän sim kortti lähettää takaisin, kun ne kerkesivät tulla postiini vaikka olin liittymän jo peruuttanut. Kirjekuoressa ei ollut ohjeita palautukseen. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Ei tarvitse palauttaa minnekään.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3823 kommenttia
  • Vastaus
  • 3. tammikuuta 2025

Ei tarvitse palauttaa minnekään.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2025

Nyt tuli sitten n.3 euron lasku, 3kk sitten peruutetun sim kortin kotiin toimituksesta. Onko tuo nykyään normaali toimintatapa? Liittymä peruutettu 14pvä sisällä eikä oltu ikinä käyttöönkään otettu.


  • 4741 kommenttia
  • 9. huhtikuuta 2025

Kysäise asiakaspalvelusta, niin varmaan selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 10. huhtikuuta 2025

Eipä jaksanut chatissa roikkua ja tuhlata yhtään enempää aikaa, maksoin laskun pois. Lasku oli 3,36€ ( toimitusmaksu 2,99 ja 0,37 kuukausimaksua )

No tietääpähän miten toimia seuraavan kerran kun soittaa Elisan liittymäkauppias. Kauppias lupailee sitä ja tätä ja tilauskin taitaa nykyään vahvistua automaattisesti. Sitten kun peruuttaa liittymät ( joita ei ole edes otettu käyttöön ) ja mitkä ei olekaan ihan sitä mitä on luvattu niin joutuu kuitenkin maksamaan joka tapauksessa. Ei kiitos enää, nyt jäi huono maku tästä.


  • 4741 kommenttia
  • 10. huhtikuuta 2025
Mutteri2011 kirjoitti:

Eipä jaksanut chatissa roikkua ja tuhlata yhtään enempää aikaa, maksoin laskun pois. Lasku oli 3,36€ ( toimitusmaksu 2,99 ja 0,37 kuukausimaksua )

No tietääpähän miten toimia seuraavan kerran kun soittaa Elisan liittymäkauppias. Kauppias lupailee sitä ja tätä ja tilauskin taitaa nykyään vahvistua automaattisesti. Sitten kun peruuttaa liittymät ( joita ei ole edes otettu käyttöön ) ja mitkä ei olekaan ihan sitä mitä on luvattu niin joutuu kuitenkin maksamaan joka tapauksessa. Ei kiitos enää, nyt jäi huono maku tästä.

Se SIM -kortti on varmaan ollut valmiiksi aktivoitu, kuten uusissa liittymissä on tapana.

Joku häikkä käynyt.

Laita viestiä OmaElisan kautta, niin sinne tulee vastaus:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit