Yritän irtisanoa Elisan puhelinliittymää. Nettisivuilla neuvotaan menemään Oma Elisaan, sieltä Tuotteet & tilaukset, sitten Sopimus, omistaja, valtuutus ja sieltä vihdoin pitäisi päästä valitsemaan päätä sopimus. Siihen asti kaikki toimii moitteettomasti, mutta Päätä sopimus- painike ei olekaan aktivoitu. Siitä ei pääse mihinkään.
Elisan sivuilla ei anneta sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun, jolloin työssä käyvä ihminen voisi viikonloppuna hoitaa yksityisasioitaan, kuten omia puhelinliittymiä.
Ymmärrän, että kiusa se on pienikin kiusa ja pakkojäsenyys Elisalle kannattavaa, mutta asiakaspalvelusta Elisassa ei ole tietoakaan.
Ei auta kuin lounastunnilla chattailla tai yrittää saada joku kiinni, jotta saisi asiansa arkena hoidettua.
EDIT: 11.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi