Skip to main content
Vastattu

Liittymän sulkeminen

  • 10. lokakuuta 2020
  • 4 kommenttia
  • 1538 katselukerrat

Jos suljen liittymän OmaElisassa tilapäisesti, niin mitä tietoja tarvitsen, kun jälleen sen samassa paikassa käyn avaamassa?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Meitseri kirjoitti:

Jos suljen liittymän OmaElisassa tilapäisesti, niin mitä tietoja tarvitsen, kun jälleen sen samassa paikassa käyn avaamassa?


Käsittääkseni se Oma Elisassa tehty tilapäinen sulku estää vain liittymän käytön , mutta itse liittymä ei katoa Oma Elisasta mihinkään. Siis sen voi ihan yksinkertaisesti avata itse  taas nappia painamalla uudelleen samassa paikassa , missä sulkukin on.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/sim-tai-laite-kadonnut/

PS. Rupesi itseäkin tämä kiinnostamaan ja kokeeksi suljin Oma Elisassa varaliittymäni ja avasin uudestaan. Ei kysellyt mitään tietoja avatessa.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Sokrates
  • 6304 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. lokakuuta 2020
Meitseri kirjoitti:

Jos suljen liittymän OmaElisassa tilapäisesti, niin mitä tietoja tarvitsen, kun jälleen sen samassa paikassa käyn avaamassa?


Käsittääkseni se Oma Elisassa tehty tilapäinen sulku estää vain liittymän käytön , mutta itse liittymä ei katoa Oma Elisasta mihinkään. Siis sen voi ihan yksinkertaisesti avata itse  taas nappia painamalla uudelleen samassa paikassa , missä sulkukin on.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/sim-tai-laite-kadonnut/

PS. Rupesi itseäkin tämä kiinnostamaan ja kokeeksi suljin Oma Elisassa varaliittymäni ja avasin uudestaan. Ei kysellyt mitään tietoja avatessa.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 10. lokakuuta 2020

Kiitokset vastauksesta ja vaivannäöstä kun testasitkin toiminnon. 


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. lokakuuta 2020

Miksi laskutetaan sim korteista jotka eivät ole käytössä eikä haettu edes postista?! Lukee avoin ja 3?!! Ylimääräistä. Peruutin puhelimitse ja kaikki piti olla ok. Käytössä on YKSI laite Sim joka päivitettiin 300m. En löydä sopimuksien sulkua mistään. Sekaannus alkoi Enyalta. Lisäksi Huawei reitittimen sijaan oli postissa tabletti! Neuvottiin etten hae enkä hakenut. Sekin näkyy laskussa jne.. Olen täysin ärsyyntynyt koko puljuun. Valitettavasti olen Viihteessä kiinni 2021asti. Kaduttaa sekin. Kerran laskussa oli 30en boxin vaihtomaksu vaikken edes tilannut. Näkyy vahvistamattomissa tilauksissa. Lisäksi viasat onkin määräaikainen jne..hermot menee. 

 

Edit: Kirosanat siivottu. -Keinotekoinen


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2352 kommenttia
  • 14. lokakuuta 2020
Pimpernel kirjoitti:

Miksi laskutetaan sim korteista jotka eivät ole käytössä eikä haettu edes postista?! Lukee avoin ja 3?!! Ylimääräistä. Peruutin puhelimitse ja kaikki piti olla ok. Käytössä on YKSI laite Sim joka päivitettiin 300m. En löydä sopimuksien sulkua mistään. Sekaannus alkoi Enyalta. Lisäksi Huawei reitittimen sijaan oli postissa tabletti! Neuvottiin etten hae enkä hakenut. Sekin näkyy laskussa jne.. Olen täysin ärsyyntynyt koko puljuun. Valitettavasti olen Viihteessä kiinni 2021asti. Kaduttaa sekin. Kerran laskussa oli 30en boxin vaihtomaksu vaikken edes tilannut. Näkyy vahvistamattomissa tilauksissa. Lisäksi viasat onkin määräaikainen jne..hermot menee. 

 

Edit: Kirosanat siivottu. -Keinotekoinen


Pahoittelut sekaannuksesta! Laitatko asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voitaisiin vilkaista sopimuspuoli tarkemmin läpi?

Muistathan myös, että kirosanat eivät kuulu OmaYhteisöön. https://yhteiso.elisa.fi/ajankohtaista-omayhteisoessae-71/omayhteisoen-pelisaeaennoet-513766