Vastattu

Liittymän sulkeminen

  • 10 October 2020
  • 4 kommenttia
  • 1424 katselukerrat

Jos suljen liittymän OmaElisassa tilapäisesti, niin mitä tietoja tarvitsen, kun jälleen sen samassa paikassa käyn avaamassa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 10 October 2020, 12:05

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Jos suljen liittymän OmaElisassa tilapäisesti, niin mitä tietoja tarvitsen, kun jälleen sen samassa paikassa käyn avaamassa?


Käsittääkseni se Oma Elisassa tehty tilapäinen sulku estää vain liittymän käytön , mutta itse liittymä ei katoa Oma Elisasta mihinkään. Siis sen voi ihan yksinkertaisesti avata itse  taas nappia painamalla uudelleen samassa paikassa , missä sulkukin on.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/sim-tai-laite-kadonnut/

PS. Rupesi itseäkin tämä kiinnostamaan ja kokeeksi suljin Oma Elisassa varaliittymäni ja avasin uudestaan. Ei kysellyt mitään tietoja avatessa.

 

Kiitokset vastauksesta ja vaivannäöstä kun testasitkin toiminnon. 

Miksi laskutetaan sim korteista jotka eivät ole käytössä eikä haettu edes postista?! Lukee avoin ja 3?!! Ylimääräistä. Peruutin puhelimitse ja kaikki piti olla ok. Käytössä on YKSI laite Sim joka päivitettiin 300m. En löydä sopimuksien sulkua mistään. Sekaannus alkoi Enyalta. Lisäksi Huawei reitittimen sijaan oli postissa tabletti! Neuvottiin etten hae enkä hakenut. Sekin näkyy laskussa jne.. Olen täysin ärsyyntynyt koko puljuun. Valitettavasti olen Viihteessä kiinni 2021asti. Kaduttaa sekin. Kerran laskussa oli 30en boxin vaihtomaksu vaikken edes tilannut. Näkyy vahvistamattomissa tilauksissa. Lisäksi viasat onkin määräaikainen jne..hermot menee. 

 

Edit: Kirosanat siivottu. -Keinotekoinen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Miksi laskutetaan sim korteista jotka eivät ole käytössä eikä haettu edes postista?! Lukee avoin ja 3?!! Ylimääräistä. Peruutin puhelimitse ja kaikki piti olla ok. Käytössä on YKSI laite Sim joka päivitettiin 300m. En löydä sopimuksien sulkua mistään. Sekaannus alkoi Enyalta. Lisäksi Huawei reitittimen sijaan oli postissa tabletti! Neuvottiin etten hae enkä hakenut. Sekin näkyy laskussa jne.. Olen täysin ärsyyntynyt koko puljuun. Valitettavasti olen Viihteessä kiinni 2021asti. Kaduttaa sekin. Kerran laskussa oli 30en boxin vaihtomaksu vaikken edes tilannut. Näkyy vahvistamattomissa tilauksissa. Lisäksi viasat onkin määräaikainen jne..hermot menee. 

 

Edit: Kirosanat siivottu. -Keinotekoinen


Pahoittelut sekaannuksesta! Laitatko asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voitaisiin vilkaista sopimuspuoli tarkemmin läpi?

Muistathan myös, että kirosanat eivät kuulu OmaYhteisöön. https://yhteiso.elisa.fi/ajankohtaista-omayhteisoessae-71/omayhteisoen-pelisaeaennoet-513766