Minulla on yrityksen omistuksessa oleva liittymä. Haluaisin sen omiin nimiini ja yrityksen puolesta tämä näköjään onnistuu verkkopalvelussa. Yritysasiakaspalvelun ohjeessa kuitenkin sanotaan näin: "Käyttäjän pitää tehdä numerolle sopimus lähimmässä Elisa Shopitissa mahdollisimman pikaisesti jossa liittymälle tehdään tarvittavat muutokset"
Eikö tätä voi hoitaa netin kautta? Lähimpään Elisa Shopitiin kun on matkaa.
Numeron luovutus käyttäjälle
Sivu 1 / 1
Tuosta voi myös laittaa numeronsiirto valtakirjalla meille tiedot :)
http://saunalahti.fi/gsm/sl_gsm_numsivaltakirja.pdf
http://saunalahti.fi/gsm/sl_gsm_numsivaltakirja.pdf
Sain laitettua numeronsiirtovaltakirjan vasta tänään sähköpostilla. Tekstiviestissä sanotaan: Tee sopimus viipymättä tai liittymä irtisanoutuu 8.5.2015 klo 12:00.
Olenko aivan liian myöhässä, vai onnistuuko numeronsiirto vielä?
Olenko aivan liian myöhässä, vai onnistuuko numeronsiirto vielä?
No niin, liittymä ehdittiin sulkea viikonlopuksi, mutta se avattiin taas maanantaina, joten sain netissä tilattua uuden liittymän samalle numerolle, omalla nimelläni. En tiedä olisiko tuo liittymän siirto/avaus, mikä lie, pitänyt tehdä jotenkin vanhassa OmaElisassa, mutta koko liittymäähän ei sieltä löytyny, enkä siis päässyt mitään siellä tekemään. Puhelin rupesi kuitenkin toimimaan.
Tiistaina postissa tuli uusi sim-kortti, mutta en ymmärrä pitääkö se aktivoida jotenkin? Vanha sim toimii siis tällä hetkellä kuitenkin. OmaSaunalahdessa en pääse uutta korttia aktivoimaan, kun ei sieltä löydy koko liittymää, on vasta "tilauksessa". Vanhassa OmaElisassa lukee että liittymä on edelleen yrityksen omistuksessa. Olisiko tässä nyt pitänyt täyttää vielä joku "liittymän sopijan vaihto" - lomake? Vai riittääkö numeronsiirtovaltakirja?
Miksi OmaSaunalahdessa näkyy kaksi eri sopimusnumeroa samalle puh.numerolle?
Jotenkin on niin hirveän sekavaa kaikki...
Tiistaina postissa tuli uusi sim-kortti, mutta en ymmärrä pitääkö se aktivoida jotenkin? Vanha sim toimii siis tällä hetkellä kuitenkin. OmaSaunalahdessa en pääse uutta korttia aktivoimaan, kun ei sieltä löydy koko liittymää, on vasta "tilauksessa". Vanhassa OmaElisassa lukee että liittymä on edelleen yrityksen omistuksessa. Olisiko tässä nyt pitänyt täyttää vielä joku "liittymän sopijan vaihto" - lomake? Vai riittääkö numeronsiirtovaltakirja?
Miksi OmaSaunalahdessa näkyy kaksi eri sopimusnumeroa samalle puh.numerolle?
Jotenkin on niin hirveän sekavaa kaikki...
Laittaisitko minulle yksityisviestillä sen SIM-kortin ICC-numeron jonka sait postissa ja liittymänumeron, jota asia koskee. Tarkistellaan, että kaikki on kunnossa sen osalta. 🙂
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.