Skip to main content
Vastattu

Numeron luovutus käyttäjälle

  • 22 April 2015
  • 5 kommenttia
  • 1964 katselukerrat

Minulla on yrityksen omistuksessa oleva liittymä. Haluaisin sen omiin nimiini ja yrityksen puolesta tämä näköjään onnistuu verkkopalvelussa. Yritysasiakaspalvelun ohjeessa kuitenkin sanotaan näin: "Käyttäjän pitää tehdä numerolle sopimus lähimmässä Elisa Shopitissa mahdollisimman pikaisesti jossa liittymälle tehdään tarvittavat muutokset"



Eikö tätä voi hoitaa netin kautta? Lähimpään Elisa Shopitiin kun on matkaa.
Tuosta voi myös laittaa numeronsiirto valtakirjalla meille tiedot :)



http://saunalahti.fi/gsm/sl_gsm_numsivaltakirja.pdf
Sain laitettua numeronsiirtovaltakirjan vasta tänään sähköpostilla. Tekstiviestissä sanotaan: Tee sopimus viipymättä tai liittymä irtisanoutuu 8.5.2015 klo 12:00.

Olenko aivan liian myöhässä, vai onnistuuko numeronsiirto vielä?
  • Mikäli tämä asia vielä mietityttää niin laita minulle yksityisviestillä tietoja. Tarkistellaan mikä on tilanne! 🙂
  • No niin, liittymä ehdittiin sulkea viikonlopuksi, mutta se avattiin taas maanantaina, joten sain netissä tilattua uuden liittymän samalle numerolle, omalla nimelläni. En tiedä olisiko tuo liittymän siirto/avaus, mikä lie, pitänyt tehdä jotenkin vanhassa OmaElisassa, mutta koko liittymäähän ei sieltä löytyny, enkä siis päässyt mitään siellä tekemään. Puhelin rupesi kuitenkin toimimaan.



    Tiistaina postissa tuli uusi sim-kortti, mutta en ymmärrä pitääkö se aktivoida jotenkin? Vanha sim toimii siis tällä hetkellä kuitenkin. OmaSaunalahdessa en pääse uutta korttia aktivoimaan, kun ei sieltä löydy koko liittymää, on vasta "tilauksessa". Vanhassa OmaElisassa lukee että liittymä on edelleen yrityksen omistuksessa. Olisiko tässä nyt pitänyt täyttää vielä joku "liittymän sopijan vaihto" - lomake? Vai riittääkö numeronsiirtovaltakirja?

    Miksi OmaSaunalahdessa näkyy kaksi eri sopimusnumeroa samalle puh.numerolle?



    Jotenkin on niin hirveän sekavaa kaikki...
  • Mikäli sinulla on liittymäsopimuksessasi jokin alennuskampanja, näkyy se itsepalvelukanavassa pääsopimuksen alla omana erillisenä sopimuksenaan. Tämä ei tarkoita, että voimassa olisi kaksi varsinaista liittymäsopimusta. :)



    Laittaisitko minulle yksityisviestillä sen SIM-kortin ICC-numeron jonka sait postissa ja liittymänumeron, jota asia koskee. Tarkistellaan, että kaikki on kunnossa sen osalta. 🙂