Skip to main content
Vastattu

SIM-kortti ei ole saapunut, missä viipyy?

  • 4. syyskuuta 2023
  • 9 kommenttia
  • 323 katselukerrat

Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

T. Taru

XXX

Liittymän nro 

+358XXX

 

EDIT: 4.9.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

TaruTolvanen kirjoitti:

Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

 

Tämä on julkinen paikka. Älä laita henkilötietoja näkyviin.

Voit poistaa henkilötietosi viestistä klikkaamalla kolmea pistettä

viestialueen oikealla alhaalla. Valitse: muokkaa.

( Tunnin verran aikaa viestin kirjoittamisesta)

Sim-kortin saa Elisan myymälöistäkin:

Ote Elisan sivulta:

“Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä?”

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Katso alkuperäinen viesti

  • 4. syyskuuta 2023
TaruTolvanen kirjoitti:

Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

 

Tämä on julkinen paikka. Älä laita henkilötietoja näkyviin.

Voit poistaa henkilötietosi viestistä klikkaamalla kolmea pistettä

viestialueen oikealla alhaalla. Valitse: muokkaa.

( Tunnin verran aikaa viestin kirjoittamisesta)

Sim-kortin saa Elisan myymälöistäkin:

Ote Elisan sivulta:

“Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä?”

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 4. syyskuuta 2023

Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, niin saadaan tuo tarkistettua. Toki jos sinulla on myymälä lähellä, niin voit noutaa kortin myös sieltä ja tämä on nopein tie! 🙏 Lisäksi tervetuloa OmaYhteisöön @TaruTolvanen! 🔥


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 4. syyskuuta 2023
TaruTolvanen kirjoitti:

Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

T. Taru

XXX

Liittymän nro 

+358XXX

 

EDIT: 4.9.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi

Postin kulussa todennäköisesti hävinnyt. Postiinhan ei voi muutenkaan luottaa❗

Mieluummin hakisi myymälästä sim-kortin.


  • Keskustelija
  • 23. lokakuuta 2024

Minulla on hallussa kolmen henkilön puhelimet (itse olen se kolmas). Tilasin omaElisastani noin 2 viikkoa sitten yhdelle uuden SIM-kortin (vanha ei toimi kunnolla). Miksi mitään ei tapahtunut...vaikka tietoon tuli “lähetämme uuden kortin noin 2 vrk:n kuluessa (ja osoitteeksi laitoin oikean osoitteen)”. Asumme eri paikkakunnalla. Voiko joku auttaa...PLEASE


  • 23. lokakuuta 2024
siipirikko kirjoitti:

Minulla on hallussa kolmen henkilön puhelimet (itse olen se kolmas). Tilasin omaElisastani noin 2 viikkoa sitten yhdelle uuden SIM-kortin (vanha ei toimi kunnolla). Miksi mitään ei tapahtunut...vaikka tietoon tuli “lähetämme uuden kortin noin 2 vrk:n kuluessa (ja osoitteeksi laitoin oikean osoitteen)”. Asumme eri paikkakunnalla. Voiko joku auttaa...PLEASE

Aikaisemman kommentin mukaisesti:

“Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä?”

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


  • Keskustelija
  • 23. lokakuuta 2024

Joo...otin jo aamupäivällä yhteyttä asikaspalveluun...oli sen verran huonoa palvelua että en tullut hullua hurskaammaksi.  Täti väitti useaan kertaan (ainakin viidesti) että minä en voi tilata SIM-korttia toiselle henkilölle koska “väestörekisteri ja Posti eivät sitä salli”...


  • Keskustelija
  • 23. lokakuuta 2024
siipirikko kirjoitti:

Joo...otin jo aamupäivällä yhteyttä asikaspalveluun...oli sen verran huonoa palvelua että en tullut hullua hurskaammaksi.  Täti väitti useaan kertaan (ainakin viidesti) että minä en voi tilata SIM-korttia toiselle henkilölle koska “väestörekisteri ja Posti eivät sitä salli”...

Niin ja en koe mielekkyydeksi lähteä yli 50 km:n päähän Elisakauppaan tai pahimmassa tapauksessa 150 km:n päähän


  • 23. lokakuuta 2024
siipirikko kirjoitti:

Joo...otin jo aamupäivällä yhteyttä asikaspalveluun...oli sen verran huonoa palvelua että en tullut hullua hurskaammaksi.  Täti väitti useaan kertaan (ainakin viidesti) että minä en voi tilata SIM-korttia toiselle henkilölle koska “väestörekisteri ja Posti eivät sitä salli”...

Tuolla vanhassa ketjussa tuollaista:

kortin toimitus osoite

“Uusi sim-kortti toimitetaan sun kotiosoitteeseen tai vaihtoehtoisesti asiakaspalvelun kautta se voidaan tilata myös johonkin toiseen osoitteeseen liittymän omistajan pyynnöstä.”

(Liekö enää mahdollista.)

Onnistuisikohan, jos tekee liittymäkohtaisen valtuutuksen väliaikaisesti.

Elisan liittymän valtuutus ja valtakirjat

“Valtuutettu voi OmaElisassa mm.

tilata ja aktivoida liittymälle uuden SIM-kortin.”

Sitten vaan valtuutuksen lopetus.

 

 

 


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 23. lokakuuta 2024
siipirikko kirjoitti:
siipirikko kirjoitti:

Joo...otin jo aamupäivällä yhteyttä asikaspalveluun...oli sen verran huonoa palvelua että en tullut hullua hurskaammaksi.  Täti väitti useaan kertaan (ainakin viidesti) että minä en voi tilata SIM-korttia toiselle henkilölle koska “väestörekisteri ja Posti eivät sitä salli”...

Niin ja en koe mielekkyydeksi lähteä yli 50 km:n päähän Elisakauppaan tai pahimmassa tapauksessa 150 km:n päähän

Jos paikkakunnaltasi löytyy Elisan liittymien jälleenmyyjiä, heiltäkin löytyy tyhjiä SIM-kortteja.


Osallistu keskusteluun