Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.
T. Taru
XXX
Liittymän nro
+358XXX
EDIT: 4.9.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi
Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.
T. Taru
XXX
Liittymän nro
+358XXX
EDIT: 4.9.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.
Tämä on julkinen paikka. Älä laita henkilötietoja näkyviin.
Voit poistaa henkilötietosi viestistä klikkaamalla kolmea pistettä
viestialueen oikealla alhaalla. Valitse: muokkaa.
( Tunnin verran aikaa viestin kirjoittamisesta)
Sim-kortin saa Elisan myymälöistäkin:
Ote Elisan sivulta:
“Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä?”
Ota yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi