”unohdettu hyvittää avausmaksu” sekä uusi laskutustapa??

  • 7 October 2020
  • 1 kommentti
  • 610 katselukerrat

Otin ständiltä puhelinliittymän ja myyjä vakuutteli minulle, ettei avausmaksua laskutettaisiin ensimmäisessä laskussa. No pieleen meni. Luin samasta ongelmasta aikaisemminkin täältä palstalta, lasketaanko asiakkaan huomioimattomuuden varaan? Jos vahingossa menisikin läpi.

 

Toiseksi, mikä ihmeen laskutustapa teillä nykyään on käytössä, kun laskutatte liittymästä etukäteen?

Tästäkään ei ollut minkäänlaista mainintaa kaupantekovaiheessa.

 

Kolmanneksi, ständillä luvattu lahjakortti on näköjään unohdettu myös unholaan? Sanottiin, että tulee kahdessa viikossa, no eipä ole tullut.

 

Todella mukavaa olla taas teidän asiakas.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Äh, eipä nyt alkanut ihan kuten olisi pitänyt :( Saitko tuon avausmaksuasian jo hoidettua vai vieläkö se kummittelee laskulla? Mikäli näin niin päivitteletkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tietosi niin korjataan tottakai! Tahallista tuo ei ole, todennäköisesti vain inhimillinen virhe käynyt eli jäänyt se hyvitys kirjaamatta käsin vahingossa. Avausmaksu tulee automaattisesti aina ja käsin erikseen sovittaessa edun tai muun myötä hyvitetään.

 

Laskutus kulkee nykyään kuukausimaksun osalta kuluvan kuun mukaisesti, eli lokakuussa muodostuvalla laskulla on lokakuun kuukausimaksu ja mahdolliset käyttöveloitukset tulee yleensä seuraavassa kuussa sitten :) 

 

Lahjakortin osalta pyydän anteeksi väärää tietoa minkä olet saanut! :( Noissa on tällä hetkellä noin kolmen kuukauden toimitusaika liittymän aukeamisesta :(