Skip to main content
Vastattu

Vanhan asiakkaan pitäminen

  • 7. marraskuuta 2024
  • 9 kommenttia
  • 482 katselukerrat

Mikä hitto siinä on niin vaikeaa pitää vanhoista asiakkaista huolta 🤔 Aina kun on määräaikaisen  liittymän päätyminen lähellä .... Kas kummaa, niin uusi tarjous on aina sen 2-5 € kuukaudessa kalliimpi 🤷‍♂️.... Tää on niin ketun turhaa vaihtaa operaattoria hetkeksi , ennenkuin teiltä tulee taas se hel..n paljon parempi tarjous 🤷‍♂️.... Vai oletatteko , et kaikki vaan ei jaksa seurata ja sillä elätte 🤬

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Tarjoukset elää ja vaihtelee jatkuvasti, ja meillähän ei määräaikaa ole liittymissä ollenkaan. 😊

Vanhoista asiakkaista pidetään toki huolta! Meillä on mm. uusi Etuohjelma jossa asiakkaita palkitaan asiakkudesta ja siinä huomioidaan esimerkiksi asiakkuuden kesto. 👍

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

9 kommenttia

ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 740 kommenttia
  • Vastaus
  • 8. marraskuuta 2024

Tarjoukset elää ja vaihtelee jatkuvasti, ja meillähän ei määräaikaa ole liittymissä ollenkaan. 😊

Vanhoista asiakkaista pidetään toki huolta! Meillä on mm. uusi Etuohjelma jossa asiakkaita palkitaan asiakkudesta ja siinä huomioidaan esimerkiksi asiakkuuden kesto. 👍


  • 4634 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2024
ilponen kirjoitti:

Tarjoukset elää ja vaihtelee jatkuvasti, ja meillähän ei määräaikaa ole liittymissä ollenkaan. 😊
 

Kysehän onkin liittymän etuhinnan määräaikaisuudesta,.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2024
ilponen kirjoitti:

Tarjoukset elää ja vaihtelee jatkuvasti, ja meillähän ei määräaikaa ole liittymissä ollenkaan. 😊

Vanhoista asiakkaista pidetään toki huolta! Meillä on mm. uusi Etuohjelma jossa asiakkaita palkitaan asiakkudesta ja siinä huomioidaan esimerkiksi asiakkuuden kesto. 👍

LOL

Vanhoista asiakkaista pidetään lypsylehminä, joilta voi kiristää sen viimeisenkin sentin. Etuohjelma ei anna mitään etua, jos et tilaa lisää jotain maksullista ja asiakkuuden kestostakin pudotetaan laskennassa nimenomaan vanhoilla asiakkailla kaksi kolmannesta pois eli koko kestoa ei huomioida.


Forum|alt.badge.img+15
  • Tietäjä
  • 562 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2024
wiikholm kirjoitti:

Mikä hitto siinä on niin vaikeaa pitää vanhoista asiakkaista huolta 🤔 Aina kun on määräaikaisen  liittymän päätyminen lähellä .... Kas kummaa, niin uusi tarjous on aina sen 2-5 € kuukaudessa kalliimpi 🤷‍♂️.... Tää on niin ketun turhaa vaihtaa operaattoria hetkeksi , ennenkuin teiltä tulee taas se hel..n paljon parempi tarjous 🤷‍♂️.... Vai oletatteko , et kaikki vaan ei jaksa seurata ja sillä elätte 🤬

Yleensä jos Elisalla laittaa numeronsiirron Moille, niin saa parhaat vastatarjoukset. Tylsää on pelata tuota numsipeliä, jota kaikilla operaattoreilla on pakko harrastaa, jos meinaa parhaimman tarjouksen saada. Kovasti Elisa nyt yrittää 5G+, itsenäisen 5G:n muodossa markkinoida omia liittymiä,vaikkei tuo useammassa tapauksessa tuo mitään lisäarvoa hyvään 4G LTE-verkkoon verrattuna. Sen verran harva 5G-verkko vielä on, että kaupunkikeskustojen ulkopuolella on laajoja katveita, joissa ei mitään 5G-taajuutta ole saatavissa.


Claudius
  • 443 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2024
ilponen kirjoitti:

Tarjoukset elää ja vaihtelee jatkuvasti, ja meillähän ei määräaikaa ole liittymissä ollenkaan. 😊

Vanhoista asiakkaista pidetään toki huolta! Meillä on mm. uusi Etuohjelma jossa asiakkaita palkitaan asiakkudesta ja siinä huomioidaan esimerkiksi asiakkuuden kesto. 👍

Näkis vaan ja kuulis kolinan. Toki Elisan sivusto: https://elisa.fi/etuohjelma/ toteaa vitsikkäästi: Asiakkuuden kesto
Elisa-asiakkuutesi ensimmäisestä päivästä lähtien

Aikamoista tuubaa. Kun on ollut Elisan asiakkaana 1970-luvulta lähtien, niin mahtava Etuohjelma “palkitsee” hopea-tasolla 130 pongolla. No eipä Elisalle enää paljon maksella, kun ei ole mitään kohtuuhintaista ostettavaa tarjolla. Vielä 2018 maksettiin reilut 120 €/kk, mutta kun palveluiden järkevyys omaan käyttötarpeeseen katosi, niin nyt maksetaan 37 €/kk ja siitäkin 16 € on yhden kaapelikanavan varassa - jota ei omaan Mix-pakettiin ei enää kuulu. Sillai Elisa palkitsee.

Onneksi ehti siirtää perheen puhelinliittymät kilpailijalle - Elisa ei tarjonnut siirrossa mitään - ja niiden liittymien minimiveloitus ei ole kahteen vuoteen ylittynyt. Kun ei tarvitse kaikkea mahdollista rajatonta, niin turhasta mahdollisuudesta on älytöntä maksaa maltaita.
 

 


  • 431 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2024
Purnipsi kirjoitti:
wiikholm kirjoitti:

Mikä hitto siinä on niin vaikeaa pitää vanhoista asiakkaista huolta 🤔 Aina kun on määräaikaisen  liittymän päätyminen lähellä .... Kas kummaa, niin uusi tarjous on aina sen 2-5 € kuukaudessa kalliimpi 🤷‍♂️.... Tää on niin ketun turhaa vaihtaa operaattoria hetkeksi , ennenkuin teiltä tulee taas se hel..n paljon parempi tarjous 🤷‍♂️.... Vai oletatteko , et kaikki vaan ei jaksa seurata ja sillä elätte 🤬

Yleensä jos Elisalla laittaa numeronsiirron Moille, niin saa parhaat vastatarjoukset. Tylsää on pelata tuota numsipeliä, jota kaikilla operaattoreilla on pakko harrastaa, jos meinaa parhaimman tarjouksen saada. Kovasti Elisa nyt yrittää 5G+, itsenäisen 5G:n muodossa markkinoida omia liittymiä,vaikkei tuo useammassa tapauksessa tuo mitään lisäarvoa hyvään 4G LTE-verkkoon verrattuna. Sen verran harva 5G-verkko vielä on, että kaupunkikeskustojen ulkopuolella on laajoja katveita, joissa ei mitään 5G-taajuutta ole saatavissa.

Ja silloin kun Moi oli  tullut juuri markkinoille, niin jos heille siirsi Elisalta numeron eli rupesivat pommittamaan halpoja hintoja. Taisikin jotkut jakaa niitä tarjouslapun koodeja julkisesti, niin Elisa lopetti jossain kohti Moita varten tehdyn tarjous-sivuston. Kun jotkut taisivat käyttivät näitä koodeja väärin.


  • 944 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2024
ilponen kirjoitti:

Tarjoukset elää ja vaihtelee jatkuvasti,

Niinhän ne tuntuu tekevän, kun peräkkäisillä yhteydenotoilla myyjiin voi saada ihan erilaisia vastauksia. Winback-tarjoukset ovat vain tiettyjen myyjien hallussa ja riippuvat siirtokohteen lisäksi kuun asennosta ja ja jäljellä olevasta ajasta liittymän siirtymiseen (nykyään pitää kuulemma odottaa viimeisille tunneille asti). Ja uusasiakastarjoukset kohdistetaan tietyn operaattoritoiminimen asiakkaille, jotka saavat liittymiä noin neljäsosahintaan muihin verrattuna (puoleen hintaan winback-tarjouksiin verrattuna).

 

ilponen kirjoitti:

Vanhoista asiakkaista pidetään toki huolta!

Jep jep. Ja tämähän näkyy siten, että vanhan asiakkaan pitää siirtää liittymänsä heiheille saadakseen kunnollisen liittymätarjouksen, joka saattaa olla tai saattaa olla olematta vielä siinä vaiheessa voimassa.

Reilua, eikö vaan.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 2 kommenttia
  • 12. marraskuuta 2024

Pidetään tosiaankin huolta 🤷‍♂️.... Esim.

Tarjous /vanha .... Minusta tuo hinta kyllä nousee 🤔😂600M joka on, kallistuu , mut jos hiukan tiputtaa 300Mekaan , niin pääsee tähän  ....asiakkaita pidetään huolta 😂.... Eli koskaan en ole saanut tarjousta Elisalta , joka ei olisi kalliimpi kuin nykyinen ... Esim tää 600M🤷‍♂️ .... 😂😂😂😂 .... Ja , nyt jään oikein mielenkiinnolla odottamaan , tulevaa liirumlaarumia ilposelta 😂

 


  • 944 kommenttia
  • 13. marraskuuta 2024
wiikholm kirjoitti:

Pidetään tosiaankin huolta 🤷‍♂️.... Esim.

Tarjous /vanha .... Minusta tuo hinta kyllä nousee 🤔😂600M joka on, kallistuu , mut jos hiukan tiputtaa 300Mekaan , niin pääsee tähän  ....asiakkaita pidetään huolta 😂.... Eli koskaan en ole saanut tarjousta Elisalta , joka ei olisi kalliimpi kuin nykyinen ... Esim tää 600M🤷‍♂️ .... 😂😂😂😂 .... Ja , nyt jään oikein mielenkiinnolla odottamaan , tulevaa liirumlaarumia ilposelta 😂

Noilla hinnoillahan on merkitystä vain niille, jotka ei osaa/jaksa/viitsi kilpailuttaa.

Telialle pointsit siitä, että niillä on jopa nettisivu, josta voi tarkistaa winback-hinnat, jos ei halua ihan viimeistä euroa kiristää asiakaspalvelusta. Ne oikeat hinnat vaan näkyy vasta sitten, kun on numeronsiirtoprosessi poispäin jo käynnissä.