Skip to main content
Vastattu

WiFi -puheluiden wifi-verkko - onko verkolla väliä?

  • 25. helmikuuta 2025
  • 3 kommenttia
  • 108 katselukerrat

Voiko mobiilipuheluissa käyttää valokaapelin wifiä hyödyksi vaikka se on toisen firman järjestelmä, meillä BLC. Eli puhelimen asetuksissa laitan vain BLC:n wi-fin "päälle" ?

Ps. Puhelut katkeavat pahimmillaan 3-5 sekunnin välein nykyisin. Älä vastaa jos et tiedä, pls.6

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

WiFi -puheluihin tosiaan käy mikä tahansa Wi-Fi verkko, kunhan se on vain tarpeeksi laadukas kuten ​@Opiskelija2 mainitsikin.

Henkilöasiakkuuksien liittymien osalta WiFi -puhelut menevät seuraavasti

Näin saat WiFi- puhelut käyttöösi:

  1. WiFi-puheluiden tuki on automaattisesti suurimmassa osassa uusista liittymistä ja puhelimista. Voit halutessasi tarkistaa tuen laitevalmistajalta.
  2. Tarkista puhelimesi Wifi-puheluiden asetukset. Useimmiten asetukset ovat automaattisesti kunnossa. Ohjeita asetusten tarkistamiseen löydät täältä.
  3. Käynnistä puhelin uudelleen ja ala soittelemaan!

Jos liittymääsi ei ole vielä aktivoitu WiFi-puheluita, tilaa WiFi-puhelut käyttöösi lähettämällä maksuton tekstiviesti TILAA wifipuhelu numeroon 18258. Huomioithan, että WiFi-puheluita ei voi tilata ihan kaikkiin liittymiin. Näet rajoitteet tästä ohjeesta.

Mikäli käytössäsi on Elisan yritysliittymä, niin luethan lisää Elisa WiFi-puhelun käytöstä yritysliittymillä.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

Forum|alt.badge.img+7
  • Älyniekka
  • 134 kommenttia
  • 25. helmikuuta 2025

Wifi-puheluihin voi käyttää mitä tahansa Wifi-verkkoa, kunhan se on tarpeeksi laadukas.


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 764 kommenttia
  • 26. helmikuuta 2025

Saitko toimimaan wifi puhelut ​@nounou? 😊


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • Vastaus
  • 4. maaliskuuta 2025

WiFi -puheluihin tosiaan käy mikä tahansa Wi-Fi verkko, kunhan se on vain tarpeeksi laadukas kuten ​@Opiskelija2 mainitsikin.

Henkilöasiakkuuksien liittymien osalta WiFi -puhelut menevät seuraavasti

Näin saat WiFi- puhelut käyttöösi:

  1. WiFi-puheluiden tuki on automaattisesti suurimmassa osassa uusista liittymistä ja puhelimista. Voit halutessasi tarkistaa tuen laitevalmistajalta.
  2. Tarkista puhelimesi Wifi-puheluiden asetukset. Useimmiten asetukset ovat automaattisesti kunnossa. Ohjeita asetusten tarkistamiseen löydät täältä.
  3. Käynnistä puhelin uudelleen ja ala soittelemaan!

Jos liittymääsi ei ole vielä aktivoitu WiFi-puheluita, tilaa WiFi-puhelut käyttöösi lähettämällä maksuton tekstiviesti TILAA wifipuhelu numeroon 18258. Huomioithan, että WiFi-puheluita ei voi tilata ihan kaikkiin liittymiin. Näet rajoitteet tästä ohjeesta.

Mikäli käytössäsi on Elisan yritysliittymä, niin luethan lisää Elisa WiFi-puhelun käytöstä yritysliittymillä.


Osallistu keskusteluun