Itsellä tuo Netgem N7700 käytössä, mutta nyt Elisalta soittelevat ja tarjoavat Viaplayta, jota ei voi edes katsoa tuolla boksilla - “mutta voihan sitä katsoa esimerkiksi tietokoneelta” - toki ei vastaa mun käsitystä Digi(boksi)palveluista…
Netgem N7800 boksissa on ilmeisesti Viaplay valikko.
Voiko vanhan boksin heittää mereen ja laittaa tuo N7800 tilalle ja mitä pitää tehdä, että sen saa vielä toimimaan?
Onko oikeita kokemuksia “Premium boksista” vai rajoittuvatko tiedot vielä toistaiseksi myyntipuheisiin?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi k4rppi
Heikola kirjoitti:
Itsellä tuo Netgem N7700 käytössä, mutta nyt Elisalta soittelevat ja tarjoavat Viaplayta, jota ei voi edes katsoa tuolla boksilla - “mutta voihan sitä katsoa esimerkiksi tietokoneelta” - toki ei vastaa mun käsitystä Digi(boksi)palveluista…
Netgem N7800 boksissa on ilmeisesti Viaplay valikko.
Voiko vanhan boksin heittää mereen ja laittaa tuo N7800 tilalle ja mitä pitää tehdä, että sen saa vielä toimimaan?
Onko oikeita kokemuksia “Premium boksista” vai rajoittuvatko tiedot vielä toistaiseksi myyntipuheisiin?
Viaplayn ohjelmakirjasto löytyy tosiaan valitettavasti ainoastaan noista uudemmista bokseista.
Kyllähän tuo ehdottomasti kannattaa mielummiin päivittää Elisa Viihteen Premiumiin ihan vain yleisen toimvuuden kannalta. Hintahan Premiumilla on hitusen kalliimpi, kuin normaalilla Elisa Viihteellä.
Vaikka Viaplayn ohjelmakirjastoa ei ole saatavilla vanhemmilla N7700 bokseilla, niin Viasatin suorat kanavat ovat kuitenkin katsottavissa. Viaplay toimii myös selaimessa ja mobiililaitteilla.
Itsellä tuo Netgem N7700 käytössä, mutta nyt Elisalta soittelevat ja tarjoavat Viaplayta, jota ei voi edes katsoa tuolla boksilla - “mutta voihan sitä katsoa esimerkiksi tietokoneelta” - toki ei vastaa mun käsitystä Digi(boksi)palveluista…
Netgem N7800 boksissa on ilmeisesti Viaplay valikko.
Voiko vanhan boksin heittää mereen ja laittaa tuo N7800 tilalle ja mitä pitää tehdä, että sen saa vielä toimimaan?
Onko oikeita kokemuksia “Premium boksista” vai rajoittuvatko tiedot vielä toistaiseksi myyntipuheisiin?
Viaplayn ohjelmakirjasto löytyy tosiaan valitettavasti ainoastaan noista uudemmista bokseista.
Kyllähän tuo ehdottomasti kannattaa mielummiin päivittää Elisa Viihteen Premiumiin ihan vain yleisen toimvuuden kannalta. Hintahan Premiumilla on hitusen kalliimpi, kuin normaalilla Elisa Viihteellä.
Vaikka Viaplayn ohjelmakirjastoa ei ole saatavilla vanhemmilla N7700 bokseilla, niin Viasatin suorat kanavat ovat kuitenkin katsottavissa. Viaplay toimii myös selaimessa ja mobiililaitteilla.
Ja 7700 boksia ei sitten kirveelläkään vaihdeta uuteen ja parempaan, jos se ei ole rikki? Tai varmaan rahalla, mutta itselläkin on toi boksi ollut suunnilleen siitä saakka, kun se on tullut markkinoille, ja aina vaan pitää tota nuhapumppua kestää. Omassani ei ole edes hd-viritintä.
No kappas! Pistin heti tilaukseen. Onko tällaista markkinoitu jossain?
Suuret kiitokset tästä vinkistä.
Kyllä tuota on ainakin tekstareilla mainostettu joillekin asiakasryhmille, en muista onko jopa ollut Viihteen vinkkikirjeessäkin mikä asiakkaille tulee :)
No kappas! Pistin heti tilaukseen. Onko tällaista markkinoitu jossain?
Suuret kiitokset tästä vinkistä.
Kyllä tuota on ainakin tekstareilla mainostettu joillekin asiakasryhmille, en muista onko jopa ollut Viihteen vinkkikirjeessäkin mikä asiakkaille tulee :)
Ei ollut ainakaan silloin kun itse tappelin vuoden ajan vanhan temppuilevan boxin kanssa, ennen kun Elisa suostui lähettämään uuden. kun olin uusinut kaikki johdot, resetoinut modeemin ja boxin useimpia kertoja per kuukausi, Lähettivät sen jälkeen uusetn modeemin, vaikka sanoin että modeemissa ei ole vikaa. no sitten kun homma jatkui, jaksoin reklamoida, niin vihdoin ymmärsivät että ehkä vanha digiboxi on tullut tiensä päähän.
Samaan aikaan täällä kuulin että jotkut saivat Elisalta uuden digiboxin viikossa kahdessa sen jälkeen, kun sanoivat että vanha ei toimi. Että tällainen nokkimisjärjestys vaikka itsekin olen ollut Elisan asiakkaan reilu kymmenen vuotta ja kantanut rahaa siihen taloon enemmän kun ansaitsisivat.
Ja PirtaPaulan tarina on aika järkytys jos kerran ollut tähän ilmaiseen boksin vaihtoon muutenkin ollut mahdollisuus. Eli ei nyt ihan kaikilla Elisan päässä ollut pelikuviot aivan selvillä.
Mutta kiitos tästä, itselle sain tehtyä vaihdon nyt kanssa.
No kappas! Pistin heti tilaukseen. Onko tällaista markkinoitu jossain?
Suuret kiitokset tästä vinkistä.
Kyllä tuota on ainakin tekstareilla mainostettu joillekin asiakasryhmille, en muista onko jopa ollut Viihteen vinkkikirjeessäkin mikä asiakkaille tulee :)
Mulle ei oo tekstaria tullut, eikä varmaan vinkkikirjettäkään. Taisin tosin kieltää sähköpostimainonnan, koska se on enimmäkseen ihan roskaa.
Tietysti, jos on esim. laskun liitteenä, niin sehän toimii e-lasku aikakautena myös melko huonosti.
Tuolta sain ainakin itse päivitettyä vanhan 7700 boksin uudempaan 7800 malliin ilmaiseksi.
Ei toiminut minulla. Tulee vaan herja ”tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen”. Kelpaisi tuo uudempi malli etanan nopeudella toimivan 7700 tilalle. Liekö sitten käytettävyydessä mitään eroa?
Tuolta sain ainakin itse päivitettyä vanhan 7700 boksin uudempaan 7800 malliin ilmaiseksi.
Ei toiminut minulla. Tulee vaan herja ”tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen”. Kelpaisi tuo uudempi malli etanan nopeudella toimivan 7700 tilalle. Liekö sitten käytettävyydessä mitään eroa?
Lisäiletkö vaikka asiakasnumeron henkilökohtaisen profiiliisi tietoihin, niin katsotaan tarkemmin onko sivulla jotakin ongelmaa. Ensiapuna digiboksille kannattaa suorittaa tehdasasetusten palautus ja tarkistaa, että siinä on uusin ohjelmistopäivitys. Ohje: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/
Tuolta sain ainakin itse päivitettyä vanhan 7700 boksin uudempaan 7800 malliin ilmaiseksi.
Ei toiminut minulla. Tulee vaan herja ”tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen”. Kelpaisi tuo uudempi malli etanan nopeudella toimivan 7700 tilalle. Liekö sitten käytettävyydessä mitään eroa?
Lisäiletkö vaikka asiakasnumeron henkilökohtaisen profiiliisi tietoihin, niin katsotaan tarkemmin onko sivulla jotakin ongelmaa. Ensiapuna digiboksille kannattaa suorittaa tehdasasetusten palautus ja tarkistaa, että siinä on uusin ohjelmistopäivitys. Ohje: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/
Meni vaihto nyt läpi ja uusi boksikin jo tuli. Eikös tuon vaihdon pitänyt olla täysin maksuton? Tänään saapuneessa laskussa oli kuitenkin veloitettu postikulut…? Ainakin vaihtohyvitys sivulla oli toimitus 0.
No jo on erikoista. Virhe on selvästi käynyt, pahoittelen! Voit vähentää saamasi laskun loppusummasta tuon postikulun verran, niin korjailen asian tänne. Päivittyneen summan näet pian myös OmaElisan kautta.
Mites kun mulla on tupla boxit ja vanhempi ei pyöritä Viaplayta ? 🤔 Ei tuon linkin kautta kun menee sanoo että on jo uudempi versio ei tarvetta päivitykselle
Moro @Uzx ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tota kakkosboksin päivittelyä voidaan katsoa asiakaspalvelun kautta, joko OmaElisasta chatin kautta tai rauhallisemmalla viestittelyllä @OmaYhteisö-tiimi’lle yksityisviestiä laitellen :)
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.