Minulle tuli Elisan nettikaupan ostoksen myötä maaliskuussa kaupan oma tarjous ottaa Elisa Viihde Aitio kuukaudeksi ilmaiseksi, mutta se miten Elisan systeemi sen näköjään teki oli että teki minulle tuplatilauksen Elisa Viihteestä. Jonkin sortin bugi ilmeisesti Elisan nettikaupassa.
Eli minun sopimustiedoissani näkyy sekä jo vuosia olemassa ollut nettiliittymän kylkiäisenä oleva Elisa Viihde, että Elisa Viihde Online (Elisa Viihde -sovellus ja Aitio)
Tuo konflikti estää tämän sivun (https://elisaviihde.fi/maksukanavat) toimimisen oikein, enkä pysty itse lopettamaan tuota Elisa Viihde Online kokeilua. Se on päättymässä ensi viikolla. Saan tuolla maksukanavat sivulla vikaviestin “ Palvelussa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä hetken päästä uudelleen.”
Kun menen esimerkiksi sopimussivun kautta tuonne maksukanaviin niin tulee tämä vikaviesti:
“Osio ei ole juuri nyt saatavilla
Pahoittelemme, teknisen vian vuoksi tämä osio ei ole juuri nyt saatavilla. Korjaamme vian mahdollisimman pian.”
Pystyttekö laittamaan tuon Elisa Viihde Online kokeilusopimuksen loppumaan jotenkin Elisan puolelta koska en nyt siihen itse pääse käsiksi. Vai onko minun oltava yhteydessä johonkin tiettyyyn sähköpostiin tai puhelinnumeroon Elisan puolella?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
ziggystardust kirjoitti:
Minulle tuli Elisan nettikaupan ostoksen myötä maaliskuussa kaupan oma tarjous ottaa Elisa Viihde Aitio kuukaudeksi ilmaiseksi, mutta se miten Elisan systeemi sen näköjään teki oli että teki minulle tuplatilauksen Elisa Viihteestä. Jonkin sortin bugi ilmeisesti Elisan nettikaupassa.
Eli minun sopimustiedoissani näkyy sekä jo vuosia olemassa ollut nettiliittymän kylkiäisenä oleva Elisa Viihde, että Elisa Viihde Online (Elisa Viihde -sovellus ja Aitio)
Tuo konflikti estää tämän sivun (https://elisaviihde.fi/maksukanavat) toimimisen oikein, enkä pysty itse lopettamaan tuota Elisa Viihde Online kokeilua. Se on päättymässä ensi viikolla. Saan tuolla maksukanavat sivulla vikaviestin “ Palvelussa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä hetken päästä uudelleen.”
Kun menen esimerkiksi sopimussivun kautta tuonne maksukanaviin niin tulee tämä vikaviesti:
“Osio ei ole juuri nyt saatavilla
Pahoittelemme, teknisen vian vuoksi tämä osio ei ole juuri nyt saatavilla. Korjaamme vian mahdollisimman pian.”
Pystyttekö laittamaan tuon Elisa Viihde Online kokeilusopimuksen loppumaan jotenkin Elisan puolelta koska en nyt siihen itse pääse käsiksi. Vai onko minun oltava yhteydessä johonkin tiettyyyn sähköpostiin tai puhelinnumeroon Elisan puolella?
Olitkin jo laittanut tuonne asiakasnumeroasi tuonne profiilitietoihisi niin kävin nyt laittamassa sen paketin päättymään kokeilukuukauden päätteeksi. :) Jos jatkossa tulee jotain kysyttävää omiin sopimuksiin liittyen niin voit laittaa meille yksityisviestiä suoraan www.elisa.fi/omayhteisotiimi :)
Minulle tuli Elisan nettikaupan ostoksen myötä maaliskuussa kaupan oma tarjous ottaa Elisa Viihde Aitio kuukaudeksi ilmaiseksi, mutta se miten Elisan systeemi sen näköjään teki oli että teki minulle tuplatilauksen Elisa Viihteestä. Jonkin sortin bugi ilmeisesti Elisan nettikaupassa.
Eli minun sopimustiedoissani näkyy sekä jo vuosia olemassa ollut nettiliittymän kylkiäisenä oleva Elisa Viihde, että Elisa Viihde Online (Elisa Viihde -sovellus ja Aitio)
Tuo konflikti estää tämän sivun (https://elisaviihde.fi/maksukanavat) toimimisen oikein, enkä pysty itse lopettamaan tuota Elisa Viihde Online kokeilua. Se on päättymässä ensi viikolla. Saan tuolla maksukanavat sivulla vikaviestin “ Palvelussa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä hetken päästä uudelleen.”
Kun menen esimerkiksi sopimussivun kautta tuonne maksukanaviin niin tulee tämä vikaviesti:
“Osio ei ole juuri nyt saatavilla
Pahoittelemme, teknisen vian vuoksi tämä osio ei ole juuri nyt saatavilla. Korjaamme vian mahdollisimman pian.”
Pystyttekö laittamaan tuon Elisa Viihde Online kokeilusopimuksen loppumaan jotenkin Elisan puolelta koska en nyt siihen itse pääse käsiksi. Vai onko minun oltava yhteydessä johonkin tiettyyyn sähköpostiin tai puhelinnumeroon Elisan puolella?
Olitkin jo laittanut tuonne asiakasnumeroasi tuonne profiilitietoihisi niin kävin nyt laittamassa sen paketin päättymään kokeilukuukauden päätteeksi. :) Jos jatkossa tulee jotain kysyttävää omiin sopimuksiin liittyen niin voit laittaa meille yksityisviestiä suoraan www.elisa.fi/omayhteisotiimi :)
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.