Skip to main content
Vastattu

Samsung s10 5g ja datayhteydet

  • 29. kesäkuuta 2020
  • 4 kommenttia
  • 1917 katselukerrat

Samsung S10 5G-puhelimeeni on ilmestynyt dataongelma. Usein en pääse esimerkiksi Ylen Arenaan tai podcasteihin käynnistämättä puhelinta uudelleen. Tänään Areenan lähetys katkesi kesken ja jouduin käynnistämään taas puhelimen. Onko vinkkejä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Hmm, jos ongelmia on wifi-verkossakin ja ongelmat alkoivat vielä sopivasti ohjelmistopäivityksen jälkeen niin tuohon laitteeseen se silloin jää :thinking:  toivottavasti tuo korjattaisiin seuraavassa ohjelmistopäivityksessä. Suosittelen melkeinpä olemaan Samsungiin tukeen tästä yhteydessä jos heillä olisi vielä jotkut vinkit miten tuon voisi kiertää, tai onko ongelma heillä jo tiedossa ja korjauksessa.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+15
  • Tietäjä
  • 564 kommenttia
  • 29. kesäkuuta 2020

Hei!

Ilmeneekö tuo mobiilidatassa vai myös Wifissä tai sekä että?


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 29. kesäkuuta 2020

Sekä että. Yhteysasetuksissa Wifi ja datayhteydet on kytketty, mutta silti joku Samsungin apuohjelma väittää, ettei Wifiyhteyttä ole. Ongelmat ilmestyivät viimeisen ohjelmapäivityksen jälkeen 22.6.2020.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • Vastaus
  • 30. kesäkuuta 2020

Hmm, jos ongelmia on wifi-verkossakin ja ongelmat alkoivat vielä sopivasti ohjelmistopäivityksen jälkeen niin tuohon laitteeseen se silloin jää :thinking:  toivottavasti tuo korjattaisiin seuraavassa ohjelmistopäivityksessä. Suosittelen melkeinpä olemaan Samsungiin tukeen tästä yhteydessä jos heillä olisi vielä jotkut vinkit miten tuon voisi kiertää, tai onko ongelma heillä jo tiedossa ja korjauksessa.


Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 319 kommenttia
  • 30. kesäkuuta 2020

Verkkoasetusten palautusta voisi kokeilla jos se auttaisi. Se löytyy luultavasti valikosta täältä: Asetukset → Yleinen hallinta → Palauta → Palauta verkkoasetukset.