Skip to main content
Vastattu

YLE Areena pätkii Elisa Viihteessä

  • 29. heinäkuuta 2020
  • 4 kommenttia
  • 1939 katselukerrat

Terve - Elisa Viihde Premiumissa YLE Areena pätkii koko ajan. Puolisen minuuttia toistaa, sitten alkaa se “ympyrä” pyöriä näyttäen prosentit.

Mikä neuvoksi?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister

Villa Hippu kirjoitti:

On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.

Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.

Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?


Jos netti toimii muuten moitteettomasti niin paras toimenpide on tuo manuaalinen ohjelmistopäivitys digiboksille:

  • repäise digiboksin virtajohto irti
  • paina vasemmassa reunassa oleva näppäin pohjaan
  • laita virtajohto paikoilleen ja pidä näppäintä pohjassa n. 15 sekuntia sen jälkeen

→ ruudulle ilmestyy päivitys käynnissä. Jos tämä ei korjaa ongelmaasi niin laita digiboksin pohjasta löytyvä sarjanumero profiiliin ja huutele @OmaYhteisö-tiimi kurkkaamaan vähän tarkemmin.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Rantomeister
Forum|alt.badge.img+1
  • Entinen elisalainen
  • 98 kommenttia
  • 29. heinäkuuta 2020
Villa Hippu kirjoitti:

Terve - Elisa Viihde Premiumissa YLE Areena pätkii koko ajan. Puolisen minuuttia toistaa, sitten alkaa se “ympyrä” pyöriä näyttäen prosentit.

Mikä neuvoksi?



Terve!
Löytyykö sinulta muita ohjelmakirjastoja? Miten ne käyttäytyvät? Mistä digiboksi saa nettiyhteyden ja toimivatko esimerkiksi tallenteet normaalisti?
 

  1. ​​​​​​​varmista Elisa Viihteen muiden palveluiden toimivuus → jos on muissakin palveluissa kuin Yle Areenassa ongelmaa niin palauta modeemille/reitittimille tehdasasetukset
  2. jos ongelma ei ratkea niin palauta vielä tehdasasetukset Elisa Viihteelle
  3. jos ongelma edelleen jatkuu niin laita sarjanumero omaan profiiliin ja tee manuaalinen ohjelmistopäivitys digiboksille

Ohjeet


  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 17 kommenttia
  • 29. heinäkuuta 2020

On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.

Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.

Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?


Rantomeister
Forum|alt.badge.img+1
  • Entinen elisalainen
  • 98 kommenttia
  • Vastaus
  • 29. heinäkuuta 2020
Villa Hippu kirjoitti:

On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.

Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.

Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?


Jos netti toimii muuten moitteettomasti niin paras toimenpide on tuo manuaalinen ohjelmistopäivitys digiboksille:

  • repäise digiboksin virtajohto irti
  • paina vasemmassa reunassa oleva näppäin pohjaan
  • laita virtajohto paikoilleen ja pidä näppäintä pohjassa n. 15 sekuntia sen jälkeen

→ ruudulle ilmestyy päivitys käynnissä. Jos tämä ei korjaa ongelmaasi niin laita digiboksin pohjasta löytyvä sarjanumero profiiliin ja huutele @OmaYhteisö-tiimi kurkkaamaan vähän tarkemmin.


  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 17 kommenttia
  • 29. heinäkuuta 2020
Rantomeister kirjoitti:
Villa Hippu kirjoitti:

On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.

Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.

Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?


Jos netti toimii muuten moitteettomasti niin paras toimenpide on tuo manuaalinen ohjelmistopäivitys digiboksille:

  • repäise digiboksin virtajohto irti
  • paina vasemmassa reunassa oleva näppäin pohjaan
  • laita virtajohto paikoilleen ja pidä näppäintä pohjassa n. 15 sekuntia sen jälkeen

→ ruudulle ilmestyy päivitys käynnissä. Jos tämä ei korjaa ongelmaasi niin laita digiboksin pohjasta löytyvä sarjanumero profiiliin ja huutele @OmaYhteisö-tiimi kurkkaamaan vähän tarkemmin.

No minäpä kokeilen. Kiitos neuvoista!