Skip to main content
Vastattu

Office 365 Outlook kirjautuminen ei onnistu enää

  • 2. elokuuta 2020
  • 8 kommenttia
  • 1581 katselukerrat

PawelPohto

Käytän Win 10:ssä Office 365 Outlook -sähköpostia, jossa minulla on kaksi tiliä. Yksi IMAP ja toinen POP3. Jostain syystä POP3-tili alkoi kysellä salasanaa jatkuvasti, eikä avaa tiliä. IMAP-tili toimii normaalisti. Sama ongelma on myös Samsung S7 edge puhelimen Samsung mail -ohjelmassa.

 

Olen yrittänyt määritellä tuon POP3-tilin läppärissä olevaan Office 365 Outlook postiin, mutta tuloksetta.Ei löydä tiliä.

 

Elisa webmailissa molemmat tilit näkyvät ja toimivat.

 

En tiedä mitä voisin vielä kokeilla?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

PawelPohto kirjoitti:

Ikävä kyllä, mikään vaihtoehto ei tunnu toimivan?

Eli eikö millään sovelluksella pääse eteenpäin eri asetuksista huolimatta? 🤔 Kysäisen vielä, että oletko kokeillut tuon salasanan vaihtoa OmaElisan kautta? Näppäätkö meille tässä kohtaa yksityisviestiä , niin katsotaanhan tuo sopimuspuoli läpi ettei siellä ole mitään solmua laatikoihin tullut.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

PawelPohto
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 4. elokuuta 2020

Kyseessä siis pöytäkoneen sekä läppärin Outlook.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1741 kommenttia
  • 4. elokuuta 2020

Moro. Itsellä ei oikein kokemusta ole noista eri sähköpostiohjelmien asetuksista niin en osaa liiemmin niissä auttaa :( 

Olisikohan muilla Yhteisön jäsenillä kokemusta miten noi asetukset sinne Officeen tulee? :) 


PawelPohto
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 4. elokuuta 2020

Luultavasti ongelma ei ole pelkästään Officessa, koska sama ongelma on myös puhelimen Samsung Mailissa. Aiemmin kumpikin tili on toiminut kaikissa laitteissa, kunnes yhtäkkiä toinen tileistä teki tenän. Mitään asetuksia ei ole muutettu missään.


PawelPohto
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 6. elokuuta 2020

Ei taida löytyä vastausta? Jos keksin itse, niin laitan tänne vinkiksi muille.


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • 6. elokuuta 2020
PawelPohto kirjoitti:

Ei taida löytyä vastausta? Jos keksin itse, niin laitan tänne vinkiksi muille.

Oletko vielä testinä kokeillut tuon POP3 -tilin määrittämistä avoimilla palvelinasetuksilla? Nuo vaihtoehtoiset avoimet POP3-asetukset löytyvät tältä sivulta suositeltujen alta * -merkittynä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/ . Olethan ottanut huomioon POP3 ja IMAP tilien toiminnalliset erot?


PawelPohto
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 14. elokuuta 2020

Ikävä kyllä, mikään vaihtoehto ei tunnu toimivan?


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • Vastaus
  • 14. elokuuta 2020
PawelPohto kirjoitti:

Ikävä kyllä, mikään vaihtoehto ei tunnu toimivan?

Eli eikö millään sovelluksella pääse eteenpäin eri asetuksista huolimatta? 🤔 Kysäisen vielä, että oletko kokeillut tuon salasanan vaihtoa OmaElisan kautta? Näppäätkö meille tässä kohtaa yksityisviestiä , niin katsotaanhan tuo sopimuspuoli läpi ettei siellä ole mitään solmua laatikoihin tullut.


PawelPohto
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 7. marraskuuta 2020

Ongelma ratkesi. Olin määrittänyt edelleenlähetyksen gmail-tilille. Poistin sen ja nyt toimii.