Skip to main content

Ostin kaupastanne älykellon ja siinä sattui pikku moka. En etsi syyllisiä, vaan huomasin ettei minua koskevat ja henkilötiedotkaan ole ajantasalla, vaikka ne on muutettu aikaa sitten. 

Tuohon ostokseen liittyen ostosvahvistu sähköpostia ei saatu perille, kun olen sen lopettanut jo keväällä.

ElisaViihde sopimuksesta on väärä tieto, jonka tilanne on muuttunut jo viime talvena. 

Milloin asiakastiedot päivittyvät?

 

Osoitetietojen pitäisi päivittyä siitä kun on tehnyt osoitteenmuutoksen postille ja maistraatille. Joskus jostain vielä tuntemattomasta syystä tiedot ei päivity niin joudutaan niitä sitten manuaalisesti päivittämään. 
Sähköpostiosoitteen pystyy OmaElisasta päivittämään. :)

Mut jos laitat meille yksityisviestillä OmaYhteisö-tiimi lisätietoja niin voidaan tätä kautta osoitteet muutella oikeiksi. :)