Vaatiiko päivitystä kyseinen modeemi, koska yhteys katkeaa aika ajoin internetiin? Tai onko virusturvaohjelman (Nortonin) palomuuri ollut estämässä yhteyden?
Vaatiiko päivitystä kyseinen modeemi, koska yhteys katkeaa aika ajoin internetiin? Tai onko virusturvaohjelman (Nortonin) palomuuri ollut estämässä yhteyden?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kotiboksi Arris TG2492s
Resetointi ei auttanut mutta ilmoittamani häiriöilmoitus sai asian kuntoon. Se liittyi laajempaan häiriötilanteeseen. “Runkolaitteessa havaittu konfiguraatiovika on korjattu”. Modeemissa ei ollut mitään vikaa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi