Skip to main content
Vastattu

Yhteyden katkeilu Arris TG2942s

  • 4. toukokuuta 2021
  • 2 kommenttia
  • 102 katselukerrat

Vaatiiko päivitystä kyseinen modeemi, koska yhteys katkeaa aika ajoin internetiin? Tai onko virusturvaohjelman (Nortonin) palomuuri ollut estämässä yhteyden?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kotiboksi Arris TG2492s

Resetointi ei auttanut mutta ilmoittamani häiriöilmoitus sai asian kuntoon. Se liittyi laajempaan häiriötilanteeseen. “Runkolaitteessa havaittu konfiguraatiovika on korjattu”. Modeemissa ei ollut mitään vikaa.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1738 kommenttia
  • 6. toukokuuta 2021

Moro @Kotiboksi Arris TG2492s ja tervetuloa OmaYhteisöön.

Oletko palautellut tuota modeemia tehdassaetuksille? Kuinka kauan näitä pätkimisiä on ollut? 


Resetointi ei auttanut mutta ilmoittamani häiriöilmoitus sai asian kuntoon. Se liittyi laajempaan häiriötilanteeseen. “Runkolaitteessa havaittu konfiguraatiovika on korjattu”. Modeemissa ei ollut mitään vikaa.