Hei! Tilaussopimukseen kirjattujen lahjakorttien toimituksen laiminlyönti ei ole ainoa ongelma joista olemme aiemmin elisalle reklamoineet. Vaihoimme DNA:lta elisalle puhelinliittymät ja kotiin nettipalvelut. Heti kun puhelinliittymät avautuivat, huomasimme että tyttäremme liittymä ei toimi hänen työpaikassaan ja tytär reklamoi siitä. Vastaukseksi hän sai nenäkkään ohjeen tilata 5G-liittymä niin toimimattomuus korjaantuu. Olin itse yhteydesä elisaan ja tekninen neuvonta kertoi että ko. alueella ei toimi 5G saati 4G. Ohjeeksi saimme että heti kun lahjakortit tulee; vaihtakaa toiselle operaattorille jos niiden liittymät toimivat. No, lahjakortteja ei vaan kuulu niin emme ole päässeet vaihtamaan takaisin DNA:lle. Lisäksi ehdoton vaatimus on se että puhelinkulut ovat yhdellä laskulla joten kysynkin että olisiko mahdollista purkaa elisan kanssa tehty sopimus niin saisin kaikki siirrettyä DNA:lle? Tämä pitäisi mielestäni olla selvää koska kaikki ongelmat tässä tapauksessa johtuvat elisasta.
Elisan tekemä sopimusrikkomus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Morjes
Ensi alkuun pahoittelut omasta puolestani, että toimivuus Elisan liittymillä ei ole ollut nyt ihan toivotunlaista jos lisäilet vielä OmaYhteisön profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin Elisan asiakasnumerosi voimme kurkata myös puheliittymien toimivuutta tarkemmin vielä, mutta toki jos olit kerennyt jo meidän vianrajauspuoleen olemaan yhteydessä ja sieltä on todettu ettei meidän verkosta riitä tarpeeksi puhtia teidän käyttöön voi olla paras puheliittymien osalta tosiaan kokeilla sitten toista palveluntarjoajaa mahdollisuuksien mukaan. Elisan puheliittymillä ei tosissaan ole määräaikaa lainkaan.
Meidän kaikki lahjakorttiedut silloin kun niitä on tarjolla toimivat kaikki samaan tapaan, eli liittymän tai palvelun mihin etu on sovittu täytyy olla Elisalla auki 2 kuukautta ilman että sopimukseen tehdään muutoksia (esim. vaihdetaan liittymätyyppiä tai siirretään liittymä pois Elisalta), ja noin kahden viikon sisällä kun 2 kuukautta tulee täyteen lahjakortit pääsääntöisesti lähetetään asiakkaalle kotiosoitteeseen kirjepostilla. Yleensä lahjakortit tulevat siis tämän kahden kuukauden jälkeen kolmannen kuukauden aikana postinkuljetuksesta riippuen. Joskus harvoin tässä on ollut pieniä viivästyksiä jos emme vaikka ole saaneet tarpeeksi lahjakortteja varastoon, mutta kaikki luvatut lahjakortit kyllä varmasti lähetetään ja jos niitä ei tunnu saapuvan selvitämme aina nämä asiat kunhan puuttuvasta lahjakortista otetaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun.
Selvitettäisiin siis mieluusti että minkänäköinen ongelma näiden lahjakorttien kanssa mahdollisesti on, että eikö niitä ole sovitusti kuulunut postitse vai mistä kiikastaa, joten laittaisitko
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi