Skip to main content
Vastattu

Vuokraamo ei toimi, TV:n sovelluksia ei voi päivittää, Ylen 1 pätkii

  • 20. marraskuuta 2021
  • 2 kommenttia
  • 139 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+2

Ylen ykkönen on pätkinyt jo kuukausia digiboksin käynnistäessä ja vain boksin uudellen käynnistäminen auttaa. Nyt Tv:n sovelluksia ei voi päivittää, koska tv ei saa yhteyttä verkkoon. Myöskään Elisan vuokraamo ei toimi. Pääsivu aukeaa, mutta elokuvien esittelyt eivät lataudu. Kaikki muut verkossa olevat laitteet joilla ei ole tekemistä Elisa Viihteen kanssa toimivat normaalisti. Onko tässä jo perusteita sanoa sopimus irti ennenaikaisesti?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Nyt olikin @Antti-1 hurjan monta ongelmaa yhdessä nipussa :disappointed_relieved:  kerkesitkö olemaan jo Porkkanan ohjeistuksella meidän asiakaspalveluun yhteydessä?

Tässä kannattaisi nyt ihan ensimmäisenä tehdä tältä sivulta löytyvät vianrajaustoimenpiteet, aivan erityisesti tuo digiboksin tehdasasetuksille palautus eli resetointi. Myös digiboksin sisäisen muistin alustus kannattaa kokeilla, sekä manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. Käyttäisin myös kaikki digiboksin piuhat irti ja kytkisin ne napakasti takaisin kiinni. Jos mistään näistä ei ole apua niin sitten pitää syväluodata tätä ongelmaa tarkemmin.

Kerrotko muuten vielä, että oliko sinulla digiboksi netin päässä verkkokaapelilla, vai onko boksi wifi-verkossa? :thinking:

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 469 kommenttia
  • 20. marraskuuta 2021

Ei ole irtisanomisen perusteita tuossa vielä, mutta toki vianrajausta kannattaisi tehdä syvällisemmin.

Nettiyhteysongelma on vain digiboxille kun muilla laitteilla netti pelaa.

 

010 190 240 päivystää tälläkin hetkellä. Kiireettömämpään apuun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • Vastaus
  • 22. marraskuuta 2021

Nyt olikin @Antti-1 hurjan monta ongelmaa yhdessä nipussa :disappointed_relieved:  kerkesitkö olemaan jo Porkkanan ohjeistuksella meidän asiakaspalveluun yhteydessä?

Tässä kannattaisi nyt ihan ensimmäisenä tehdä tältä sivulta löytyvät vianrajaustoimenpiteet, aivan erityisesti tuo digiboksin tehdasasetuksille palautus eli resetointi. Myös digiboksin sisäisen muistin alustus kannattaa kokeilla, sekä manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. Käyttäisin myös kaikki digiboksin piuhat irti ja kytkisin ne napakasti takaisin kiinni. Jos mistään näistä ei ole apua niin sitten pitää syväluodata tätä ongelmaa tarkemmin.

Kerrotko muuten vielä, että oliko sinulla digiboksi netin päässä verkkokaapelilla, vai onko boksi wifi-verkossa? :thinking: