Skip to main content
Vastattu

PIN tunnusta ei hyväksytä

  • 25. joulukuuta 2021
  • 9 kommenttia
  • 299 katselukerrat

  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 187 kommenttia

Elisa Viihde Premium digiboxi tökkäs. Ei auta virtajohdon tuulettaminen. Tehdasasetusten palauttaminen ei onnistu, koska ei huoli Pin tunnusta. Mikä muuten on aivan oikein. tarkistettu tarpeeksi monta kertaa.
tämä oli vain piste iin päälle Elisan viimeaikaisille ja monen vuoden takaisille ongelmille. Olen jättämässä hyvästit mutta voisi sentään yrittää palvella asiakkuuden loppuun asti.

Koska kuitenkin maksan vielä loppuvuoden tästäkin.

Yritän vielä bootata jollain tapaa boxin.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Pärrä kirjoitti:

Edelleenkään Premium boxi ei tokene. Eikä asiakaspalvelustakaan tule mitään vastausta. Se oli siinä sitten. Täytyy ottaa kaikki pois Elisalta, kun ei ole halukkuutta pitää palveluja pystyssä, mitä on maksettu. hyvästi

 

Pahoittelut tilanteesta. Meillä on Joulusta johtuen valitettavasti vastausviivettä noissa viesteissä mutta sinulle yhteydenottoihisi kyllä vastataan. 
Jos haluat, että katsomme tuota tilannetta tätä kautta tarkemmin niin laitatko meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin sitä kautta voimme tarkemmin tilannetta selvittää.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2021

Laitteen takapaneelista löytyy reset nappi jota 10s pohjassa pitämälllä laite palautuu tehdasasetuksiinsa. Kokeile sitä.

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#modeemi-reset


Huopa
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1221 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2021

Oletko palauta tehdasasetukset digiboksillesi painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin?

Tehdasasetusten palautuksen jälkeen pääset laitteen käyttöönottoon, jossa määrität laitteen uudelleen käyttöösi.

 

tontze kirjoitti:

Laitteen takapaneelista löytyy reset nappi jota 10s pohjassa pitämälllä laite palautuu tehdasasetuksiinsa. Kokeile sitä.

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#modeemi-reset

Netgem N7950 boksissa ei oli reset nappia takana,


Rokha
Forum|alt.badge.img+9
  • Tietopankki
  • 294 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2021

Riippunee mistä pin koodista kysymys. Mutta niitä saa omaelisasta vaihdeltua niin jos bitti jumissa niin voihan sitä koittaa sieltä vaihtaa tai pistää saman ja tallenna. Jos kyse siis on niistä vuokraus yms. pin koodeista eikä jostain boxille tehdystä lapsilukosta.

Itse aina joskus unohtelen niin sieltä voi käydä vaikka tarkistamassa mikäs se olikaan.


  • Keskustelun aloittaja
  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 187 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2021
Rokha kirjoitti:

Riippunee mistä pin koodista kysymys. Mutta niitä saa omaelisasta vaihdeltua niin jos bitti jumissa niin voihan sitä koittaa sieltä vaihtaa tai pistää saman ja tallenna. Jos kyse siis on niistä vuokraus yms. pin koodeista eikä jostain boxille tehdystä lapsilukosta.

Itse aina joskus unohtelen niin sieltä voi käydä vaikka tarkistamassa mikäs se olikaan.



Ajattelin että alkuperäisestä viestistäni selkenis, mistä Pin koodista on kysymys ja että olen tarkastanut tuon Pin tunnuksen Omilta Sivuilta. ja se toimi vielä pari päivää sitten kun vuokrasin yhden elokuvan.
Asiakaspalvelussa sanottiin että se asetuksissa kysytty pin tunnus kuitenkin tarkoittaa lapsilukon pin tunnusta (miksi sitä ei sitten selkeästi siinä lue ?). mutta sekään ei toimi. vaikka lapsilukon pin tunnusta ei omilla sivuilla olekaan, olen tallentanut sen muistiin.

No olin tehnyt kyllä nuo tehdasasetusten palauttamiset resetoinnin kautta (painalllen viisi kertaa virtapainiketta) jo aikaisemmin, mutta tein sen nyt uudestaan.
Sama tulos: Alkunäyttöön tulee vain Asetukset ja Koti - välilehdet. Koti välilehdessä on vain televisiokanavat. ei muuta.

 

On mennyt koko joulu Elisan kanssa taas tapellessa ja tämä oli sitten oikea Tapaninpäivän loppuyllätys. ja piste iin päälle


 


Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 300 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2021

Ei se tehdasasetusten palautus ole mennyt perille, jollei boksi käynnisty alkuasetuksiin, eli kielivalinnat, verkkoasetukset, lapsilukko, jne…

 

Uutta yritystä vain rämpätellä virtanappia.


  • Keskustelun aloittaja
  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 187 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2021
mikalin kirjoitti:

Ei se tehdasasetusten palautus ole mennyt perille, jollei boksi käynnisty alkuasetuksiin, eli kielivalinnat, verkkoasetukset, lapsilukko, jne…

 

Uutta yritystä vain rämpätellä virtanappia.

 

Kyllä se käynnisty tehdasasetusten jälkeen alkuasetuksiin.

Tein tietysti ne kaikki eli kielivalinnat, verkkoasetukset, lapsilukot jne…

Sen jälkeen boxi ilmoitti nätisti “Elisa viihde toimintavalmis”.

sitten se näytti vain nuo ylävalikon välilehdet eli asetukset ja koti, missä vain televisiokanavat.

 

Veikkaampa, tai olen lähes varma, että Elisa on katkaissut ennen aikojaan Premiumin sopimuksen. Ei olisi ensimmäinen kerta.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 187 kommenttia
  • 27. joulukuuta 2021

Edelleenkään Premium boxi ei tokene. Eikä asiakaspalvelustakaan tule mitään vastausta. Se oli siinä sitten. Täytyy ottaa kaikki pois Elisalta, kun ei ole halukkuutta pitää palveluja pystyssä, mitä on maksettu. hyvästi

 


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1741 kommenttia
  • Vastaus
  • 27. joulukuuta 2021
Pärrä kirjoitti:

Edelleenkään Premium boxi ei tokene. Eikä asiakaspalvelustakaan tule mitään vastausta. Se oli siinä sitten. Täytyy ottaa kaikki pois Elisalta, kun ei ole halukkuutta pitää palveluja pystyssä, mitä on maksettu. hyvästi

 

Pahoittelut tilanteesta. Meillä on Joulusta johtuen valitettavasti vastausviivettä noissa viesteissä mutta sinulle yhteydenottoihisi kyllä vastataan. 
Jos haluat, että katsomme tuota tilannetta tätä kautta tarkemmin niin laitatko meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin sitä kautta voimme tarkemmin tilannetta selvittää.


  • Keskustelun aloittaja
  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 187 kommenttia
  • 27. joulukuuta 2021
JJesseJ kirjoitti:
Pärrä kirjoitti:

Edelleenkään Premium boxi ei tokene. Eikä asiakaspalvelustakaan tule mitään vastausta. Se oli siinä sitten. Täytyy ottaa kaikki pois Elisalta, kun ei ole halukkuutta pitää palveluja pystyssä, mitä on maksettu. hyvästi

 

Pahoittelut tilanteesta. Meillä on Joulusta johtuen valitettavasti vastausviivettä noissa viesteissä mutta sinulle yhteydenottoihisi kyllä vastataan. 
Jos haluat, että katsomme tuota tilannetta tätä kautta tarkemmin niin laitatko meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin sitä kautta voimme tarkemmin tilannetta selvittää.

 

Kiitos mutta ei tarvitse enää vaivautua. Tässä on kyllä odotettu viikkoja ennen jouluakin, että sikäli.
Premiumin tilausta olisi jäljellä vielä viikko, mutta palautan boxin. se on itse asiassa nyt paketissa ja lähden viemään postiin.
Ei vaan jaksa enää tämän kanssa.

Tiedän että Elisa on katkaissut Elisa Viihde Premium tilauksen reilu viikko ennen määräaikaa, kun maksan siitä vielä 3.1.2022 asti. Tai siitä viikosta saa kyllä tulla hyvityslasku.