Noniin, parilla ekalla sivulla ei ollut helpotavaa tietoa joten uskaltaudun aloittamaan uuden topicin: Elikkäs joka kerta kun avaan tuon premium boxin ja meinaan katsoa televisiokanavia, niitä mitkä nyt netin kautta näkyy, tuumaa boksi että kanavatietoja haetaan. Joskus tämä kestää minuutin, joskus ei vielä 10 minuutinkaan jälkeen ole hakenut tietoja. Onkohan tähän olemassa jotain korjauskeinoa? Aika ärsyttävää kun luulisi nyt premiumin olevan toiminnaltaan myös premium mutta on paljon kurjempi kun mikään edellisistä palveluista yhteensä. Muutenkin koko Premium palvelu on tasan tarkkaan sama vanha palvelu kalliimmalla ja huonommin toimivana...
elisa viihde premium ja kanavatietojen haku
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Mitenkäs tuo:
Ei tosin “kanavatietojen hakemisesta”
olisikin vaan 20-30 sekuntia, mutta saattaa kestää vaikka kuin kauan ja lähes joka ainoa kerta kun tuon rasian laittaa päälle.
BK_viihde hän kirjoittaa tuolla “kanavalistaasi päivitetään” kekustelussa noin:
“Halukkaat voivat kokeilla uudempaa ohjelmistoversiota, Digiboksin MAC minulle yksityisviestinä”.
Kokeile, eihän se ota, eikä anna.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi