Skip to main content
Vastattu

Viaplay toistuvasti pyytää Android TV:llä kirjautumaan uudestaan sisään


Forum|alt.badge.img+2
  • Avulias
  • 27 kommenttia

Miksi Elisa Viihde Viaplay Andoid TV sovelluksen kirjauminen pitää nykyään aina tehdä puhelimella viaplay.fi/activate kautta? Ko sovellus on ollut jo pari vuotta käytössä.



EDIT 9.12.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Nyt on tosiaan @Dsl69 ja @nettiukko Elisa Viihde Viaplayn äly-TV-sovelluksessa joillain käyttäjillä ja joillain TV-malleilla tullut vastaan sitä, että sovellukseen pitää kirjautua aina uudestaan mikä on kyllä tosissaan vika eikä ominaisuus. 🤔

Tämä oli meillä onneksi jo tiedossa ja korjauksessa, ja ei koske ainoastaan Suomessa toimivaa Viaplayta, isolla prioriteetilla siis mennään että saataisiin tämä kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut ylimääräisestä harmista ja vaivasta, mitä tuo ylimääräinen sisäänkirjautumisaskel teettää! 🙏🏼

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Forum|alt.badge.img+6
  • Älyniekka
  • 103 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2022

Jostain syystä Elisa viihde Viaplay on alkanut viime viikkojen aikana toistuvasti pyytää Android TV:n sovelluksessa uutta kirjautumista joko tunnuksilla tai activate-koodilla.

 

Tätä samaa ongelmaa esiintyi viime keväänä hetkellisesti mutta se korjaantui jonkun päivityksen yhteydessä.

 

Mistäköhän nyt kiikastaa?


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. joulukuuta 2022

Nyt on tosiaan @Dsl69 ja @nettiukko Elisa Viihde Viaplayn äly-TV-sovelluksessa joillain käyttäjillä ja joillain TV-malleilla tullut vastaan sitä, että sovellukseen pitää kirjautua aina uudestaan mikä on kyllä tosissaan vika eikä ominaisuus. 🤔

Tämä oli meillä onneksi jo tiedossa ja korjauksessa, ja ei koske ainoastaan Suomessa toimivaa Viaplayta, isolla prioriteetilla siis mennään että saataisiin tämä kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut ylimääräisestä harmista ja vaivasta, mitä tuo ylimääräinen sisäänkirjautumisaskel teettää! 🙏🏼


Forum|alt.badge.img+6
  • Älyniekka
  • 103 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2022

@draakki Hyvä tietää, että ongelma on tiedostettu ja sen korjaus on käynnissä. 👏

Tosiaankin pieni asia kokonaisuudessa mutta varsin ärsyttävä vika! Tämähän tulee vastaan aina silloin, kun ajatteli nopeasti katsoa jotain palvelusta...


Forum|alt.badge.img+6
  • Älyniekka
  • 103 kommenttia
  • 17. joulukuuta 2022

Tässä meni viikon verran jo mukavasti, Elisa Viihde Viaplay ei heittänyt kertaakaan pihalle mutta tänään ilmiö taas toistui.

Ei taida siis ongelma olla vielä selätetty?


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 27 kommenttia
  • 18. joulukuuta 2022

Sama täällä, toimi vähän aikaa mutta taas vaatii joka kerta sisäänkirjautumisen...


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3831 kommenttia
  • 18. joulukuuta 2022

Mulla tulee välillä se kehoitus mennä osoitteeseen viaplay.fi/activate syöttämään kirjautumiskoodi.

Meillä tuo on kotona itseaiheutettua, kun niin monella eri laitteilla katsotaan. Ei siis vikatilanne, jollaista kyllä oli kuukausia taaksepäin.

Android TV-laitteina uusin Chromecast HD Google TV -tikku, sitten on yksi Sonyn Android TV ja lisäksi yksi Xiaomin MiTV-tikku.


  • 523 kommenttia
  • 19. joulukuuta 2022
sakarialanne kirjoitti:

Android TV-laitteina uusin Chromecast HD Google TV -tikku,

Tuo tikku kyselee pari kertaa viikossa kirjautumista, vaikkei käytä sovellusta edes muilla laitteilla. Peruin jo Viaplayn on niin ärsyttävää touhua. En tosin ole muutenkaan mikään kestotilaaja, kuukauden pari on vuodessa tilaus aina voimassa, siinä kerkeää katsomaan tarpeelliset ja sitten tilaukseen joku toinen suoratoisto.


Snouppi
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1317 kommenttia
  • 19. joulukuuta 2022

Vika näyttää olevan vielä avoinna ja selvityksessä. Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2022

Samaa ongelmaa ollut täälläkin. Eikä ole viaplaytä käytetty kuin androitv:ssä. On aika ärsyttävä ominaisuus.


  • 523 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2022

Vähän ennen joulua tullut päivitys saattoi korjata tämän ongelman, nyt ei ole ainakaan joulunaikana kirjautumista kysellyt.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 19. huhtikuuta 2023

Minä törmäsin tähän ongelmaan ensimmäisen kerran pari viikkoa sitten. Nyt pitää käytännössä joka päivä kirjautua ainakin kerran.

Viaplay ollut käytössä ilman vastaavaa ongelmaa jo useamman vuoden.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 21. huhtikuuta 2023

Morjes @Jubington ja tervetuloa OmaYhteisöön vielä omasta puolestani! 😊 

Kurja kuulla, että olet törmännyt vastaavaan ongelmaan 😥 tarkistin että tuo viime vuoden loppupuolella kiusannut vika oltiin saatu korjattua, joten tätä pitäisi tutkia kyllä sitten enemmän ja mahdollisesti avata uusi vikailmoitus tekniselle tuelle. Olikos sinulla Viaplay käytössä kuinka monella eri laitteella? 🤔