Skip to main content
Vastattu

Viaplay-tunnuksen aktivointi käyttöön

  • 9. toukokuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 100 katselukerrat

-

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

jumpelo kirjoitti:

Hei,

 

Aktivoin huhtikuun lopussa Elisa Viihde Premium + V Premium pakettiin kuuluneet Viaplay-tunnukset jo olemassa olleisiin Viaplay-tunnuksiin. Viaplay-tunnukseni on eri kuin Elisa-tunnukseni. Tänään Viaplay lakkasi toimimasta kokonaan, koska alkuperäinen Viaplay Total-tilaukseni päättyi ja väittää ettei minulla ole aktiivista tilausta. Mikä avuksi?

Varmaan hoituu ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Esim:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Chattaa Omaelisassa

Soittakaa minulle

 Lähetä viesti Facebookissa 
 Lähetä viesti Twitterissä

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

  • 4667 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. toukokuuta 2023
jumpelo kirjoitti:

Hei,

 

Aktivoin huhtikuun lopussa Elisa Viihde Premium + V Premium pakettiin kuuluneet Viaplay-tunnukset jo olemassa olleisiin Viaplay-tunnuksiin. Viaplay-tunnukseni on eri kuin Elisa-tunnukseni. Tänään Viaplay lakkasi toimimasta kokonaan, koska alkuperäinen Viaplay Total-tilaukseni päättyi ja väittää ettei minulla ole aktiivista tilausta. Mikä avuksi?

Varmaan hoituu ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Esim:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Chattaa Omaelisassa

Soittakaa minulle

 Lähetä viesti Facebookissa 
 Lähetä viesti Twitterissä

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.