-
Viaplay-tunnuksen aktivointi käyttöön
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei,
Aktivoin huhtikuun lopussa Elisa Viihde Premium + V Premium pakettiin kuuluneet Viaplay-tunnukset jo olemassa olleisiin Viaplay-tunnuksiin. Viaplay-tunnukseni on eri kuin Elisa-tunnukseni. Tänään Viaplay lakkasi toimimasta kokonaan, koska alkuperäinen Viaplay Total-tilaukseni päättyi ja väittää ettei minulla ole aktiivista tilausta. Mikä avuksi?
Varmaan hoituu ottamalla yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Esim:
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi