Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde Premium digiboksi jumittuu aloitusnäyttöön

  • 5. heinäkuuta 2023
  • 4 kommenttia
  • 227 katselukerrat

Eli tuo premium boksi jumittaa asennus vaiheessa ihan siihen aloitus näyttöön, missä lukee ok.

Kaikki kaukosäädin resetoinnit ja boksin resetointi kikat olen tehnyt kaikkien maailman ohjeiden mukaan, mutta ei auta.

Testasin myös puhelimen kameran kautta että kaukosäätimen infra lähetin toimii, mutta voisiko vika olla sitten siinä vastaanottimessa🤔

Ei näiden laitteiden kanssa ole ennen tällaisia ongelmia itsellä ollu, mut nyt alkaa olemaan konstit vähissä

 

 

EDIT 5.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Nikopietteri

draakki kirjoitti:

Kääk 😱 eihän tuo normaalilta kuulosta, selvitetääs mistä kiikastaa! 

@Kimblez neuvoikin jo asiakaspalveluun useamman reitin (kiitos!), mistä saat kaikkein nopeimman avun tarvittaessa. Jos ongelma ei ratkennut vielä ja tämmöinen verkkaisempi tahti ei haittaa, niin voidaan tottakai täällä OmaYhteisönkin puolella selvitellä asiaa. 😊 

Olitkin maininnut jo että olit kokeillut digiboksin resetoinnin, hyvä juttu! Olitko testannut täältä löytyvät kaikki muut mahdolliset vianrajausjipot? 🙂 

Voisin vielä varuilta neuvoa tekemään digiboksille niin kutsutun “virtabuutin” seuraavasti: 

Ota digiboksista virtajohto irti ja paina digiboksin virtanappi pohjaan, jatka napin painamista kunnes olet saanut virtajohdon napakasti takaisin kiinni. Voit vapauttaa virtapainikkeen parin sekunnin kuluttua johdon asettamisen jälkeen, mutta ei ennen kun johto on paikoillaan. 

Olisiko tuosta tempusta mitään apua? 🤔 

Tervetuloa myös vielä @Nikopietteri omasta puolestani OmaYhteisöön 💙

Kaikkia muita kikkoja tuli kokeiltua, eikä mikään niistä auttanut..

Mutta tämä "virtabuutaus" ratkaisi ongelman!!👍🏻👍🏻😁

Kiitokset tuhannesti tästä vinkistä🙌🏻😁

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • 4656 kommenttia
  • 5. heinäkuuta 2023

Kun ei mikään auta, niin

Ota vaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituskin onnistuu

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden/viikonloput/juhlapyhät.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö.

Voi tehdä häiriöilmoituksenkin.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 6. heinäkuuta 2023

Kääk 😱 eihän tuo normaalilta kuulosta, selvitetääs mistä kiikastaa! 

@Kimblez neuvoikin jo asiakaspalveluun useamman reitin (kiitos!), mistä saat kaikkein nopeimman avun tarvittaessa. Jos ongelma ei ratkennut vielä ja tämmöinen verkkaisempi tahti ei haittaa, niin voidaan tottakai täällä OmaYhteisönkin puolella selvitellä asiaa. 😊 

Olitkin maininnut jo että olit kokeillut digiboksin resetoinnin, hyvä juttu! Olitko testannut täältä löytyvät kaikki muut mahdolliset vianrajausjipot? 🙂 

Voisin vielä varuilta neuvoa tekemään digiboksille niin kutsutun “virtabuutin” seuraavasti: 

Ota digiboksista virtajohto irti ja paina digiboksin virtanappi pohjaan, jatka napin painamista kunnes olet saanut virtajohdon napakasti takaisin kiinni. Voit vapauttaa virtapainikkeen parin sekunnin kuluttua johdon asettamisen jälkeen, mutta ei ennen kun johto on paikoillaan. 

Olisiko tuosta tempusta mitään apua? 🤔 

Tervetuloa myös vielä @Nikopietteri omasta puolestani OmaYhteisöön 💙


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 4 kommenttia
  • Vastaus
  • 7. heinäkuuta 2023
draakki kirjoitti:

Kääk 😱 eihän tuo normaalilta kuulosta, selvitetääs mistä kiikastaa! 

@Kimblez neuvoikin jo asiakaspalveluun useamman reitin (kiitos!), mistä saat kaikkein nopeimman avun tarvittaessa. Jos ongelma ei ratkennut vielä ja tämmöinen verkkaisempi tahti ei haittaa, niin voidaan tottakai täällä OmaYhteisönkin puolella selvitellä asiaa. 😊 

Olitkin maininnut jo että olit kokeillut digiboksin resetoinnin, hyvä juttu! Olitko testannut täältä löytyvät kaikki muut mahdolliset vianrajausjipot? 🙂 

Voisin vielä varuilta neuvoa tekemään digiboksille niin kutsutun “virtabuutin” seuraavasti: 

Ota digiboksista virtajohto irti ja paina digiboksin virtanappi pohjaan, jatka napin painamista kunnes olet saanut virtajohdon napakasti takaisin kiinni. Voit vapauttaa virtapainikkeen parin sekunnin kuluttua johdon asettamisen jälkeen, mutta ei ennen kun johto on paikoillaan. 

Olisiko tuosta tempusta mitään apua? 🤔 

Tervetuloa myös vielä @Nikopietteri omasta puolestani OmaYhteisöön 💙

Kaikkia muita kikkoja tuli kokeiltua, eikä mikään niistä auttanut..

Mutta tämä "virtabuutaus" ratkaisi ongelman!!👍🏻👍🏻😁

Kiitokset tuhannesti tästä vinkistä🙌🏻😁


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2023

Ihana kuulla @Nikopietteri että tämä virtabuutti pelasti päivän, hyvä että nyt pelittää! 😊 Ja kiitos kun päivitit myös tänne, miten kävi 🙏🏼 

Mukavia katseluhetkiä! 📺