Kerkesitkö @Veeraeve jo ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun? 🙂 @Kimblez vinkkasikin jo useamman yhteydenottotavan, kiitos! 💙 Vilkaisin laskun numerolla että kyseessä oli henkilöasiakkaan lasku (eikä esim. yrityksen lasku) joten henkilöasiakaspalvelu pystyy parhaiten tämän kanssa auttelemaan.
Olitko kurkannut tarkemmin laskun sisältöä sen ensimmäiseltä ja toiselta sivulta? 🤔 Laskuilla on aina tarkemmin eritelty, mistä laskutetaan. Kävi myös mielessä se, että jos kyseessä on osamaksusopimusta koskeva lasku, niin olihan laitteelle tilattu loppulasku viime vuoden puolella? 🔍 Loppulaskun saa tilattua joko itse OmaElisasta, tai asiakaspalvelusta. Ilman loppulaskun tilausta osamaksusopimus ei kuittaannu valmiiksi ennen kuin alkuperäinen osamaksujen aikataulu (12/24/36 kk) on tullut päätökseen.
(Älä muuten ihmettele, piilotin henkilötietoja viestistäsi tietosuojasyistä, mutta nämä tiedot ovat yhä meillä moderaattoreilla tallessa. 😊)
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.