Skip to main content
Vastattu

Vuoden tauon jälkeen Elisalta jälleen lasku, mitä lasku koskee?

  • 7. heinäkuuta 2023
  • 2 kommenttia
  • 168 katselukerrat

Hei,

 

Sain vuoden tauon jälkeen Elisalta laskun. Mielestäni olen maksanut iPhone 11 osamaksun pois jo silloin. Mitä tämä lasku koskee?
 

Laskun numero:

xxxxxxxxxxx 

 

Yt,

Veera Kemppainen

tässä.oli[a]sähköpostiosoite

 

 

EDIT 10.7.2023 // piilotettu yksilöiviä henkilötietoja tietosuojasyistä, muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Veeraeve kirjoitti:

Hei,

 

Sain vuoden tauon jälkeen Elisalta laskun. Mielestäni olen maksanut iPhone 11 osamaksun pois jo silloin. Mitä tämä lasku koskee?​​​​​​


Laskun erittelyn näet OmaElisasta:

Omaelisa/Laskut.

Voihan toki kysäistä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • 4585 kommenttia
  • Vastaus
  • 7. heinäkuuta 2023
Veeraeve kirjoitti:

Hei,

 

Sain vuoden tauon jälkeen Elisalta laskun. Mielestäni olen maksanut iPhone 11 osamaksun pois jo silloin. Mitä tämä lasku koskee?​​​​​​


Laskun erittelyn näet OmaElisasta:

Omaelisa/Laskut.

Voihan toki kysäistä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 11. heinäkuuta 2023

Kerkesitkö @Veeraeve jo ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun? 🙂 @Kimblez vinkkasikin jo useamman yhteydenottotavan, kiitos! 💙 Vilkaisin laskun numerolla että kyseessä oli henkilöasiakkaan lasku (eikä esim. yrityksen lasku) joten henkilöasiakaspalvelu pystyy parhaiten tämän kanssa auttelemaan. 

Olitko kurkannut tarkemmin laskun sisältöä sen ensimmäiseltä ja toiselta sivulta? 🤔 Laskuilla on aina tarkemmin eritelty, mistä laskutetaan. Kävi myös mielessä se, että jos kyseessä on osamaksusopimusta koskeva lasku, niin olihan laitteelle tilattu loppulasku viime vuoden puolella? 🔍 Loppulaskun saa tilattua joko itse OmaElisasta, tai asiakaspalvelusta. Ilman loppulaskun tilausta osamaksusopimus ei kuittaannu valmiiksi ennen kuin alkuperäinen osamaksujen aikataulu (12/24/36 kk) on tullut päätökseen. 

(Älä muuten ihmettele, piilotin henkilötietoja viestistäsi tietosuojasyistä, mutta nämä tiedot ovat yhä meillä moderaattoreilla tallessa. 😊)