Miten siirtää ohjelmat vanhalta Elisan digiboksilta uudelle? Vanha ja uusi liittymä ovat eri ihmisten nimissä mutta osoite on sama. Kun uusi digiboksi laitettiin päälle, vanhalla digiboksilla olevia tallennuksia ei ilmestynyt sinne
EDIT 12.7.2023 // muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi -draakki
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kaikkionvarattu
sakarialanne kirjoitti:
Et pysty itse tekemään. Ole yhteydessä asiakaspalveluun asian ratkaisemiseksi.
Kiitos! Soitin asiakaspalveluun ja tiedostoja ei voi siirtää itse eivätkä hekään pysty sillä sopimukset ovat eri nimillä. Jotta saimme tiedostot pidettyä, perumme uuden sopimuksen ja tilaamme vanhaan sopimukseen uuden digiboksin
Et pysty itse tekemään. Ole yhteydessä asiakaspalveluun asian ratkaisemiseksi.
Kiitos! Soitin asiakaspalveluun ja tiedostoja ei voi siirtää itse eivätkä hekään pysty sillä sopimukset ovat eri nimillä. Jotta saimme tiedostot pidettyä, perumme uuden sopimuksen ja tilaamme vanhaan sopimukseen uuden digiboksin
Näinhän se on, että vaihtaessa digiboksia toiseen (esim. Elisa Viihde Classic -palvelusta jos siirrytään Elisa Viihde Premium -palveluun) niin jos sopimukset pysyvät saman ihmisen nimissä, silloin mm. Elisa Viihteen tunnuksetkin pysyvät samoina ja tallenteet sekä palvelut siirtyvät automaattisesti digiboksista toiseen. 🤔 Harmillisesti jos digiboksit ovat eri ihmisten nimissä, silloin siirtoa ei voi tehdä. 😥
Tosi hyvä juttu että asia selkisi asiakaspalvelusta, ja että ratkaisu löytyy siitä että perutte ja palauttelette sen uusimman digiboksin ja tilaatte päivityksen suoraan vanhalle digiboksille niin saadaan nuo tallenteet yms. siirtymään kaikkein jouhevimmin. 😊
Kiitos että päivittelit ratkaisun tännekin, sekä tottakai lämpimästi tervetuloa vielä @kaikkionvarattu omasta puolestani OmaYhteisöön! 😊
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.