Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihteen laskutuksessa epäselvyyksiä

  • 4. syyskuuta 2023
  • 6 kommenttia
  • 140 katselukerrat

Hei…

Osoitteessani oli siskoni nimissä oleva Elisa viihde ja netti, ja nyt vaihdoin nettiliittymän omiin nimiini, mutta silti tuli lasku koko syyskuusta Viihteestä, vaikka se sopimus pitäisi loppua tämän viikon perjantaina.

Eli laskutetaanko koko kuukausi, vaikka se loppuisi niin kuin minun tapauksessani?

Voin antaa siskoni asiakasnumeron yksityisviestinä, jos se asiaa auttaa…

Kiitos...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

silentjimbo kirjoitti:

Hei…

Osoitteessani oli siskoni nimissä oleva Elisa viihde ja netti, ja nyt vaihdoin nettiliittymän omiin nimiini, mutta silti tuli lasku koko syyskuusta Viihteestä, vaikka se sopimus pitäisi loppua tämän viikon perjantaina.

Eli laskutetaanko koko kuukausi, vaikka se loppuisi niin kuin minun tapauksessani?

Voin antaa siskoni asiakasnumeron yksityisviestinä, jos se asiaa auttaa…

Kiitos...

Asiahan hoituu kuntoon pikimmiten, kun

Otat vaan yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Katso alkuperäinen viesti
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN

6 kommenttia

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 794 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2023

Onhan tuo Elisa Viihteen sopimus irtisanottu OmaElisan kautta? Jos sopimusta ei ole irtisanottu päättymään ajoissa samaan aikaan kun määräaikainen sopimus päättyy, jatkuu tilaus toistaiseksi voimassa olevana. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Lisää tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/

 

Kannattaa myös huomioida, että Elisa Viihde Premium tilauksella ollut digiboksi tulee palauttaa Elisalle sopimuksen päättymisen yhteydessä.

 

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta varmasti selviää tämänkin asia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 


  • 4644 kommenttia
  • Vastaus
  • 5. syyskuuta 2023
silentjimbo kirjoitti:

Hei…

Osoitteessani oli siskoni nimissä oleva Elisa viihde ja netti, ja nyt vaihdoin nettiliittymän omiin nimiini, mutta silti tuli lasku koko syyskuusta Viihteestä, vaikka se sopimus pitäisi loppua tämän viikon perjantaina.

Eli laskutetaanko koko kuukausi, vaikka se loppuisi niin kuin minun tapauksessani?

Voin antaa siskoni asiakasnumeron yksityisviestinä, jos se asiaa auttaa…

Kiitos...

Asiahan hoituu kuntoon pikimmiten, kun

Otat vaan yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2023
Dj_God kirjoitti:

Onhan tuo Elisa Viihteen sopimus irtisanottu OmaElisan kautta? Jos sopimusta ei ole irtisanottu päättymään ajoissa samaan aikaan kun määräaikainen sopimus päättyy, jatkuu tilaus toistaiseksi voimassa olevana. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Lisää tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/

 

Kannattaa myös huomioida, että Elisa Viihde Premium tilauksella ollut digiboksi tulee palauttaa Elisalle sopimuksen päättymisen yhteydessä.

 

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta varmasti selviää tämänkin asia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 

On irtisanottu OmaElisan kautta ja määräaikaisuus päättyi jo 2016, ja sisko sanoi sen irti 25.8, mutta silti minulle tuli syyskuun koko lasku, eli kysyn uudelleen, pitääkö minun maksaa koko kuukausi, vaikka sopimus loppuu kesken kuukauden?

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?


Sokrates
  • 6388 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2023
silentjimbo kirjoitti:

On irtisanottu OmaElisan kautta ja määräaikaisuus päättyi jo 2016, ja sisko sanoi sen irti 25.8, mutta silti minulle tuli syyskuun koko lasku, eli kysyn uudelleen, pitääkö minun maksaa koko kuukausi, vaikka sopimus loppuu kesken kuukauden?

Kun kerran määräaikaisuus on päättynyt jo vuosia sitten , niin silloin sopimuksen irtisanomisaika on 14 vrk. Siis näyttää siltä , että sopimus päättyy vasta syyskuun puolella ja luulisin , että syyskuun maksu pitää vielä maksaa ja kokonaan. Varmuuden vuoksi kysy vielä aspasta.

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/

 

silentjimbo kirjoitti:

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Viihde Premiumin digiboksi Netgem N7950 pitää palauttaa Elisalle. Vanhempia digibokseja ei tarvitse palauttaa.


  • 4644 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2023
silentjimbo kirjoitti:
Dj_God kirjoitti:

Onhan tuo Elisa Viihteen sopimus irtisanottu OmaElisan kautta? Jos sopimusta ei ole irtisanottu päättymään ajoissa samaan aikaan kun määräaikainen sopimus päättyy, jatkuu tilaus toistaiseksi voimassa olevana. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Lisää tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/

 

Kannattaa myös huomioida, että Elisa Viihde Premium tilauksella ollut digiboksi tulee palauttaa Elisalle sopimuksen päättymisen yhteydessä.

 

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta varmasti selviää tämänkin asia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 

 

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Jos se  on Premium digiboksi Netgem N7950

niin tuolla virallista tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/viihde-laitteiden-palautus/

Elisa Viihde -laitteiden palautus

Mikäli sinulla Elisa Viihde Premium -palvelu, sen mukana toimitettavat laitteet on palautettava sopimuksen päättyessä takaisin Elisalle palvelun ehtojen mukaisesti. Palauttamattomista Elisa Viihde Premium -laitteista veloitamme hinnastomme mukaisen korvauksen.

Elisa viihteen asiakaspalveluhinnasto:

Elisa Viihde Premium -palveluun sisältyvän päätelaitteen korvaushinta 65,00 €

  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2023
Sokrates kirjoitti:
silentjimbo kirjoitti:

On irtisanottu OmaElisan kautta ja määräaikaisuus päättyi jo 2016, ja sisko sanoi sen irti 25.8, mutta silti minulle tuli syyskuun koko lasku, eli kysyn uudelleen, pitääkö minun maksaa koko kuukausi, vaikka sopimus loppuu kesken kuukauden?

Kun kerran määräaikaisuus on päättynyt jo vuosia sitten , niin silloin sopimuksen irtisanomisaika on 14 vrk. Siis näyttää siltä , että sopimus päättyy vasta syyskuun puolella ja luulisin , että syyskuun maksu pitää vielä maksaa ja kokonaan. Varmuuden vuoksi kysy vielä aspasta.

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/

 

silentjimbo kirjoitti:

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Viihde Premiumin digiboksi Netgem N7950 pitää palauttaa Elisalle. Vanhempia digibokseja ei tarvitse palauttaa.

Ok, eiköhän tämä ollut tässä. Minulla on vanhempi boxi.

Kiitos.