Skip to main content
Vastattu

Laajakaistan uudelleen tilaus?

  • 23. elokuuta 2024
  • 5 kommenttia
  • 215 katselukerrat

Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.

Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404

Hei ja tervetuloa OmaYhteisöön @End_Catz! 😊

 

Kertomasi perusteella sopimus on irtisanottu, eli liittymälle ei ole tehty tilapäistä sulkua (käytönestoa). Näissä menisi yleisesti niin, että uusi liittymätilaus pitää tehdä ja siinä sitten tulisi uusi sim-kortti samalla, eli vanhaa ei aktivoitaisi. 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

  • 4601 kommenttia
  • 23. elokuuta 2024
End_Catz kirjoitti:

Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.

Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?

OmaElisassa pitäisi avaaminen onnistua samalla Sim -kortilla.

Omaelisa/ Tarkastele tuotteitasi: Klikkaat liittymääsi/liittymän tilapäinen sulku

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 25. elokuuta 2024
Kimblez kirjoitti:
End_Catz kirjoitti:

Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.

Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?

OmaElisassa pitäisi avaaminen onnistua samalla Sim -kortilla.

Omaelisa/ Tarkastele tuotteitasi: Klikkaat liittymääsi/liittymän tilapäinen sulku

 

 

Hei, pahoittelut myöhäisestä vastauksesta.

 

Minulla liittymä ei ole näkyvissä tuolla. Soitin siis aikaisemmin Elisan asiakaspalveluun josta he hoitivat liittymän sulkemisen. Liittymä näkyy kyllä edelleen (Suljettuna), mutta eri paikassa sekä sieltä katsottuna sitä ei voi aktivoida takaisin käyttöön ilman asiakaspalvelijan apua. Luulen, että minun kannattaisi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja kysyä, onko mahdollista avata liittymä uudelleen samalle SIM-kortille.


  • 4601 kommenttia
  • 25. elokuuta 2024
End_Catz kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
End_Catz kirjoitti:

Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.

Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?

OmaElisassa pitäisi avaaminen onnistua samalla Sim -kortilla.

Omaelisa/ Tarkastele tuotteitasi: Klikkaat liittymääsi/liittymän tilapäinen sulku

 

 

Hei, pahoittelut myöhäisestä vastauksesta.

 

Minulla liittymä ei ole näkyvissä tuolla. Soitin siis aikaisemmin Elisan asiakaspalveluun josta he hoitivat liittymän sulkemisen. Liittymä näkyy kyllä edelleen (Suljettuna), mutta eri paikassa sekä sieltä katsottuna sitä ei voi aktivoida takaisin käyttöön ilman asiakaspalvelijan apua. Luulen, että minun kannattaisi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja kysyä, onko mahdollista avata liittymä uudelleen samalle SIM-kortille.

Ilman muuta Asiakaspalveluun vaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Somessa onnistuu vaikka tänään:

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Omaelisakin oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


error404
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 380 kommenttia
  • Vastaus
  • 25. elokuuta 2024

Hei ja tervetuloa OmaYhteisöön @End_Catz! 😊

 

Kertomasi perusteella sopimus on irtisanottu, eli liittymälle ei ole tehty tilapäistä sulkua (käytönestoa). Näissä menisi yleisesti niin, että uusi liittymätilaus pitää tehdä ja siinä sitten tulisi uusi sim-kortti samalla, eli vanhaa ei aktivoitaisi. 


  • 4601 kommenttia
  • 25. elokuuta 2024

Irtisanotun liittymän irtisanomisvahvistus näkyy OmaElisassa asiakaskirjeissä,

jos on sähköposti-ilmoitus vaikka mennyt ohi.Tai jäänyt tulematta.