Skip to main content
Vastattu

5G+ 600M SA

  • 13. lokakuuta 2024
  • 6 kommenttia
  • 181 katselukerrat

Ihan sellasta mulla Elisa 5g+ 600m liittymä ja  netti purkki mc888pro purkki asetuksista yrittää vaihtaa 5g SA syttyy Punanen valo rajoitettu yhteys miksi näin olen kyllä sa alueella kun puhelin kerta menee ei kait julkinen IP vaikuta asiaan mitä pitäs tehdä

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi starfall

Jos sinulla on nimenomaan Elisalta ostettu tuo mc888pro, niin Elisan mukaan tämä laite tukee 5G SA-moodia. Eli jos jos liittymä ei mene edes puhelimessa 5G SA-moodiin, niin se vika on sitten liittymässä ja jäänyt jostain syystä aktivointi pois SA-moodille.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

6 kommenttia

  • 431 kommenttia
  • Vastaus
  • 13. lokakuuta 2024

Jos sinulla on nimenomaan Elisalta ostettu tuo mc888pro, niin Elisan mukaan tämä laite tukee 5G SA-moodia. Eli jos jos liittymä ei mene edes puhelimessa 5G SA-moodiin, niin se vika on sitten liittymässä ja jäänyt jostain syystä aktivointi pois SA-moodille.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2024

Moi kyllä puhelimessa toimii hyvin   on oma liittymä siinä en ole 600m kokeiilut siinä puhelimessa lukee ihan nr-sa .modeemin ostin ihan elisalta ja liittymän otin sieltä  


  • 431 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2024

Suosittelen silti sitä mobiililaajakaistaliittymää käyttämään puhelimessa, että saat varmuuden toimiiko vai ei SA-moodi.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2024

Nyt on testattu mobiili 5g+ 600m  netti kortti puhelimessa näytti nsa vaan eli ei mene sa vaikka pitäs 


Sokrates
  • 6411 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2024
justeri kirjoitti:

Nyt on testattu mobiili 5g+ 600m  netti kortti puhelimessa näytti nsa vaan eli ei mene sa vaikka pitäs 

Vaikuttaa Elisan vialta ko. liittymässä. Tee vikailmoitus.


  • 4603 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2024
justeri kirjoitti:

Nyt on testattu mobiili 5g+ 600m  netti kortti puhelimessa näytti nsa vaan eli ei mene sa vaikka pitäs 

Tee vika/häiriöilmoitus.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen  24h vuoden jokaisena

päivänä, pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset