Skip to main content
Vastattu

Vahingossa tilattu mobiililaajakaista ja uusi SIM-kortti

  • 18 November 2024
  • 3 kommenttia
  • 103 katselukerrat

Hei! Päivitin äsken liittymätilaukseni, jonka jälkeen minulle tarjottiin 4G 100M mobiililaajakaistatilausta. Halusin nähdä tilauksen ehdot, joten klikkasin sitä, mutta jostain syystä Elisa hyväksyi tilauksen ilman sen kummempia varmennuksia tai kysymyksiä. 

Tilaus ei ole vielä käsittelyssä, voiko sen äkkiä perua jostain ennen kuin on liian myöhäistä? En todellakaan tarkoittanut tehdä tilausta, ja tilauksen kohdalla lukee “SIM-korttisi saapuu kirjeenä suoraan kotiisi 2-3 arkipäivän sisällä.” En tarvitse uutta sim korttiakaan mihinkään.

En ole varma mikä mobiililaajakaista edes on, velotettaisiinko se liittymän lisäksi vai korvaako se aiemman liittymätilauksen? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ertzuka kirjoitti:

Hei! Päivitin äsken liittymätilaukseni, jonka jälkeen minulle tarjottiin 4G 100M mobiililaajakaistatilausta. Halusin nähdä tilauksen ehdot, joten klikkasin sitä, mutta jostain syystä Elisa hyväksyi tilauksen ilman sen kummempia varmennuksia tai kysymyksiä. 

Tilaus ei ole vielä käsittelyssä, voiko sen äkkiä perua jostain ennen kuin on liian myöhäistä? En todellakaan tarkoittanut tehdä tilausta, ja tilauksen kohdalla lukee “SIM-korttisi saapuu kirjeenä suoraan kotiisi 2-3 arkipäivän sisällä.” En tarvitse uutta sim korttiakaan mihinkään.

En ole varma mikä mobiililaajakaista edes on, velotettaisiinko se liittymän lisäksi vai korvaako se aiemman liittymätilauksen? 

Ei mitään hätää.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin peruminen onnistuu, vaikka

OmaElisan Chatissa heti huomenissa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

  • 18. marraskuuta 2024
Ertzuka kirjoitti:

Hei! Päivitin äsken liittymätilaukseni, jonka jälkeen minulle tarjottiin 4G 100M mobiililaajakaistatilausta. Halusin nähdä tilauksen ehdot, joten klikkasin sitä, mutta jostain syystä Elisa hyväksyi tilauksen ilman sen kummempia varmennuksia tai kysymyksiä. 

Tilaus ei ole vielä käsittelyssä, voiko sen äkkiä perua jostain ennen kuin on liian myöhäistä? En todellakaan tarkoittanut tehdä tilausta, ja tilauksen kohdalla lukee “SIM-korttisi saapuu kirjeenä suoraan kotiisi 2-3 arkipäivän sisällä.” En tarvitse uutta sim korttiakaan mihinkään.

En ole varma mikä mobiililaajakaista edes on, velotettaisiinko se liittymän lisäksi vai korvaako se aiemman liittymätilauksen? 

Ei mitään hätää.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin peruminen onnistuu, vaikka

OmaElisan Chatissa heti huomenissa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


error404
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+10
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 19. marraskuuta 2024

Tilaus on mahdollista kyllä aina peruuttaa, ei hätiä mitiä 😊 Tuossa aiemmin tulikin jo meidän yhteydenottokanavat, niin noita kanavia pitkin saadaan kyllä asia katsottua kuntoon 👍

 

Tervetuloa vielä OmaYhteisöön ​@Ertzuka


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 19. marraskuuta 2024

Miten tuo ylipäätään voi mennä tuolla tavalla läpi asti tuo tilaus ?


Osallistu keskusteluun