Laite kuoli. Ei pala mikään valo. Ei reagoi kaukosäätimeen eikä laitteen painikkeeseen. Virtalähde (muuntaja) toimii, mitattu yleismittarilla ja antaa virtaa vanhalle Elisa-boksille. Mitä voi tehdä? Saako Elisalta uuden, toimivan laitteen? Nyt kun ei pääse mihinkään Viihde-Premium -palveluihin.
N7950 hajosi - saako tilalle uuden?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Saa uuden tilalle.
Digiboksissa on takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa
Ota yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa
Omaelisa /Varaa soittoaika
Tai:
Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi