Skip to main content
Vastattu

Elisan sähköposti uhkaa täyttyä

  • 28. kesäkuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 1110 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+1

Tätä asiaa on jauhettu jo vuosia, mutta tarjotut ratkaisut eivät toimi. Sähköpostilaatikkoni kaikki mahdolliset kansiot ovat lähes tyhjiä tai lähes tyhji, mutta täyttöastepalkki näyttää melkein täynnä ja tuhkatiheään tulee varoitus täyttymisestä.

Onko tämä lisätilan pakkomyyntiä. Elisan ei kärsisi enää kärähtää väärästä markkinoinnista.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

sakhei2 kirjoitti:

Tätä asiaa on jauhettu jo vuosia, mutta tarjotut ratkaisut eivät toimi. Sähköpostilaatikkoni kaikki mahdolliset kansiot ovat lähes tyhjiä tai lähes tyhji, mutta täyttöastepalkki näyttää melkein täynnä ja tuhkatiheään tulee varoitus täyttymisestä.

Onko tämä lisätilan pakkomyyntiä. Elisan ei kärsisi enää kärähtää väärästä markkinoinnista.


Jos olet laittanut kaikki kansiot näkymään Webmailin asetuksista ja tyhjentänyt tarpeettomat sekä roskiksen , niin sitten sinun pitää kirjautua ulos postista kaikilla laitteilla , millä sitä käytät.

Sen jälkeen palvelin alkaa tausta-ajona tehdä tilaa laatikkoon ja se kestää tunteja.

Jos em.konstit eivät auta , niin laita yksityisviestillä laatikon tiedot @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä tarkistamaan. Laatikko saattaa olla jotenkin jumissa.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Sokrates
  • 6405 kommenttia
  • Vastaus
  • 28. kesäkuuta 2020
sakhei2 kirjoitti:

Tätä asiaa on jauhettu jo vuosia, mutta tarjotut ratkaisut eivät toimi. Sähköpostilaatikkoni kaikki mahdolliset kansiot ovat lähes tyhjiä tai lähes tyhji, mutta täyttöastepalkki näyttää melkein täynnä ja tuhkatiheään tulee varoitus täyttymisestä.

Onko tämä lisätilan pakkomyyntiä. Elisan ei kärsisi enää kärähtää väärästä markkinoinnista.


Jos olet laittanut kaikki kansiot näkymään Webmailin asetuksista ja tyhjentänyt tarpeettomat sekä roskiksen , niin sitten sinun pitää kirjautua ulos postista kaikilla laitteilla , millä sitä käytät.

Sen jälkeen palvelin alkaa tausta-ajona tehdä tilaa laatikkoon ja se kestää tunteja.

Jos em.konstit eivät auta , niin laita yksityisviestillä laatikon tiedot @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä tarkistamaan. Laatikko saattaa olla jotenkin jumissa.