Vastattu

Kolumbus.fi sähköposti ei toimi

  • 1 December 2018
  • 3 kommenttia
  • 1617 katselukerrat

Paljon käytössä ollut sähköposti on lopettanut toimintansa, viestejä ei tule ja lähettäjälle tulee ilmoitus että käyttäjä on tuntematon. Myös yksi netti.fi sähköposti ei toimi, ei anna kirjautua sisään. Missä on vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 1 December 2018, 12:07

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Tässä tapauksessa suosittelen toimimaan oheisen ohjeen mukaan:
https://yhteiso.elisa.fi/saehkoeposti-68/olen-luonut-saehkoepostin-joskus-ilman-henkiloetietoja-enkae-paeaese-vaihtamaan-salasanaa-omaelisan-kautta-509372

Jos sähköposti on luotu ilman henkilötietoja tai sitä ei ole liitetty millekään asiakkuudelle / henkilötunnukselle Elisalla, voi sähköposti lakata jossain vaiheessa toimimasta. Etenkin, jos sitä ei käytetä aktiivisesti. Tuo lähettäjän saama automaatti-ilmoitus "käyttäjä on tuntematon" voisi viitata tällaiseen, mikäli hänen käyttämä sähköpostiosoite on varmasti oikea.
Sähköposti on otettu käyttöön samalla kun Elisa viihde hommattiin ja nykyään on käytössä pelkkä viihde mobiili, on kyllä ollut ihan päivittäisessä käytössä ja kaikki sähköpostiin tulevat laskut tulee tähän osoitteeseen.
Käyttäjätaso 2
Paljon käytössä ollut sähköposti on lopettanut toimintansa, viestejä ei tule ja lähettäjälle tulee ilmoitus että käyttäjä on tuntematon. Myös yksi netti.fi sähköposti ei toimi, ei anna kirjautua sisään. Missä on vika?

Kannattaa tarkistella että sopimukset näistä sähköposteista on kunnossa. Mikäli sähköpostista on sopimus voimassa normaalisti, näkyy se OmaElisassa välilehdellä @ sähköposti .
Asiakaspalvelun kautta toki myös voidaan katsoa 🙂