Skip to main content
Vastattu

Mikä on asiakaspalvelun e-mail osoite Elisaan - helposti en ainakaan linkkiä löytänyt?

  • 29. maaliskuuta 2024
  • 13 kommenttia
  • 1951 katselukerrat

Forum|alt.badge.img
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia

Sain viestin - siis tod. näk. roskapostiviestin ja olisin tarkistanut ettei uhkaus maili osoitteni poistamisesta pidä paikkaansa - asiakaspalvelun osoitetta en löytänyt???!!!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

Asiakaspalveluun voi laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi 🙂 Meille voi laittaa myös viestiä OmaElisasta Asiakapalvelu → Viestit -osiosta. 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

13 kommenttia

Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

Löysin osoiteen johonka pyydettiin edelleen laittamaan “roskaposti”, jonka sain. Mutta edelleenkään suora asiakspalvelun linkkiä en ole löytänyt???


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

Osoite on abuse@elisa.fi


  • 4666 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024
Maukka kirjoitti:

Osoite on abuse@elisa.fi

Tuo koskee vain jatkolähetystä Elisaa koskevista huijausyrityksistä. , ei muuta viestittelyä.

 

Tuollainen sähköpostiosoite on/ ollut käytössä:

asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi

Nopeammin selviää ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun:

Pääsiäisenä vähän poikkeusta, mutta huomenna on Chattikin auki.

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat

Chat-asiakaspalvelumme on suljettu (auki lauantaina klo 9-17)

Sometiimimme auttaa klo 9-21

Normaaliaikojen yhteydenotot:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassa: (Oiva vaihtoehto)

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö>Elisan sähköpostipalvelu/Sähköposti

(Liitteitäkin voi laittaa).

 

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

Nuo kaikki mainitsemasi löytyy kyllä mutta miksi ei ole käytössä asiakaspalvelu@elisa.fi tai jos on niin MIKSI sitä ei mainita. On Chattiä ja FB jne muttei yksinkertaista asiakaspalvelun e-mailia???


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

No huh huh - nyt tuli e-mailiin viesti “vastaan ottajaa ei tavoitettu” 

'abuse@elisa.fi' 29.3.2024 9:48

            550 5.7.1 Content is suspected spam


  • 4666 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024
Maukka kirjoitti:

Nuo kaikki mainitsemasi löytyy kyllä mutta miksi ei ole käytössä asiakaspalvelu@elisa.fi tai jos on niin MIKSI sitä ei mainita. On Chattiä ja FB jne muttei yksinkertaista asiakaspalvelun e-mailia???

Eipä niitä oikein missään ole esillä.

Syyksi  täälläkin on mainittu sähköpostiviestittelyn hitaus, eli vastaus

voi kestää turhankin kauan.

Kaikki muut asiakaspalvelun kanavat paljon nopeampia asioiden ratkaisemiseksi.


  • 951 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024
Maukka kirjoitti:

Nuo kaikki mainitsemasi löytyy kyllä mutta miksi ei ole käytössä asiakaspalvelu@elisa.fi tai jos on niin MIKSI sitä ei mainita. On Chattiä ja FB jne muttei yksinkertaista asiakaspalvelun e-mailia???

Moneen kertaan todettu: asiakaspalvelu ei halua vastaanottaa sähköposteja.

Pahimmillaan tuota kautta voisi tulla asiasta hyvinkin paljon tietävän ja ymmärtävän asiakkaan perusteellisesti muodostamia monirivisiä ja sisältörikkaita viestejä, joista asiakaspalvelija ei kuitenkaan jaksa lukea kuin ensimmäisen rivin.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

Heh - siis asiakaspalvelija turhautuisi eikä jaksaisi siis tehdä asiakaspalvelu tehtävää, josta saa palkkansa. Pahimmillaan vaihtaisi työpaikkaa, kun on niin ikävä homma??!! Monessa yrityksessä asiakspalvelija ( myyjä ) unohtaa kuka maksaa palkan - sehän on se asiakas. ( automyyjiä esim. ei saa palvelemaan sitten millään )


  • 4666 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024
Maukka kirjoitti:

Heh - siis asiakaspalvelija turhautuisi eikä jaksaisi siis tehdä asiakaspalvelu tehtävää, josta saa palkkansa. Pahimmillaan vaihtaisi työpaikkaa, kun on niin ikävä homma??!! Monessa yrityksessä asiakspalvelija ( myyjä ) unohtaa kuka maksaa palkan - sehän on se asiakas. ( automyyjiä esim. ei saa palvelemaan sitten millään )

Olisi se asiakaspalvelun sähköpostiosoite elisallakin nähtävillä, jos se olisi

ns. prosessin mukainen kanava, kuten sekin on täälläkin joskus mainittu.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 11 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

No joo - myyvät siis palvelua, jota eivät kelpuuta siis omiin prosesseihinsakaan.


Sokrates
  • 6359 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024
kv36 kirjoitti:
Maukka kirjoitti:

Nuo kaikki mainitsemasi löytyy kyllä mutta miksi ei ole käytössä asiakaspalvelu@elisa.fi tai jos on niin MIKSI sitä ei mainita. On Chattiä ja FB jne muttei yksinkertaista asiakaspalvelun e-mailia???

Moneen kertaan todettu: asiakaspalvelu ei halua vastaanottaa sähköposteja.

Pahimmillaan tuota kautta voisi tulla asiasta hyvinkin paljon tietävän ja ymmärtävän asiakkaan perusteellisesti muodostamia monirivisiä ja sisältörikkaita viestejä, joista asiakaspalvelija ei kuitenkaan jaksa lukea kuin ensimmäisen rivin.

Jep.

Kaiken lisäksi asiakaspalvelija saattaa turhautua , kun asiakas  tietää ongelmasta ihan liikaa eikä häntä uskalla sumuttaa vakiojorinoilla. Toisekseen sähköpostista jää asiakkaalle yleensä automaattisesti kopio ja silloinhan asiakaspalvelija ei voi muuttaa tarinaansa , kun se paljastuu heti.

Kaikki yhteydenotot aspaan eivät ole kiireellisiä ja silloin on ihan hyvä , että koko keskusteluketju näkyy sekä aspalle  että asiakkaalle. Tosin aika usein aspa leikkaa sen ketjun poikki ja lähettää vain vastauksen ilman aiempia viestejä. Tämäkin on ihan tahallista keljuilua , että asiakas ei saisi kokonaiskuvaa keskustelusta.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • Vastaus
  • 29. maaliskuuta 2024

Asiakaspalveluun voi laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi 🙂 Meille voi laittaa myös viestiä OmaElisasta Asiakapalvelu → Viestit -osiosta. 


  • 4666 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2024

Vähän lainausta aikaisemmasta ketjusta tuosta sähköpostiyhteydenotosta

asiakaspalveluun:

“Varmistetaan, että menee niin sanotusti prosessien mukaan. OmaElisan kautta viestimällä menee suoraan oikeaan paikkaan ja oikealla tavalla. Halutaan ehdottomasti varmistaa, että myös vastaukset saadaan ajallaan, niin tuo OmaElisan kautta viestintä on ehdottomasti paras tapa.

OmaElisasta → Asiakaspalvelu → Asiakaspalvelun viestit → Uusi viesti → Valitse sopiva aihe → Kuvaile tilanne tarkasti ja mahdollisesti liitteiden kera.”

Onhan vielä tuo yhteydenottolomakekin:

Sähköinen yhteydenottolomake

Yhteystiedot – Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

 

Aika heikosti näkyy, mutta käytettävissä kuitenkin.

(Ainakin hätävarana, jos ei muuten.)

 


Osallistu keskusteluun