Skip to main content

Olen luonut sähköpostin joskus ilman henkilötietoja enkä pääse vaihtamaan salasanaa OmaElisan kautta

  • 10 January 2018
  • 1 kommentti
  • 19593 katselukerrat

Kaikissa tapauksissa sähköpostin hallinnan lisääminen OmaElisaan ei ole mahdollista, mutta voimme yrittää.

Tätä varten tarvitsemme yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi'lle seuraavat tiedot:
- sähköpostiosoite
- syntymäaika
- katuosoite ja puhelinnumero sähköpostin luomisen aikaan
- ainakin vuosi tai arvio, jolloin sähköposti otettu käyttöön
- tieto milloin viimeksi olet käyttänyt kyseistä osoitetta
- onko sinulla nykyisin meiltä puhelin- tai laajakaistaliittymää ja jos on niin puhelinnumero tai nykyinen osoite matkaan

Joissain tapauksissa emme täältä asiakaspalvelusta voi turvallisuussyistä lisätä ilmaisposteille puuttuvia henkilötietoja, mutta parhaamme mukaan arvioimme tilanteen meille toimitettujen tietojen valossa. Jos sähköpostiosoitteessa ei ole nimeä tai meillä olevista tiedoista puuttuu kokonaan muut tiedot kuin sähköpostiosoite niin tietojen liittäminen ei yleensä ole mahdollista enää jälkikäteen. Kerromme tästä vastauksessamme.

Vastaamme yksityisviesteihin muutamassa arkipäivässä ja voit halutessasi hyödyntää myös esimerkiksi OmaElisan chat-palvelua, jonne voit kertoa nämä tiedot ja antaa linkin https://elisa.to/sahkoposti-rekisterointi tähän keskusteluun.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Nykyisin sähköpostin säilyttäminen edellyttää Elisa Sähköpostipalvelun avaamista. Hinta 2,90e/kk ja sopimus sisältää 5kpl 200Mt sähköpostilaatikoita sekä kotisivutilan. Mainitse viestissä hyväksyntäsi tämän sopimuksen avaamiselle samalla :)