Skip to main content
Vastattu

Onko muilla sähköpostin laskutus kanssa pielessä?

  • 22. syyskuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 1379 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Hei

Nyt kun Elisa keksi “fiksusti” alkaa laskuttaa sähköpostipalvelusta niin onko muilla ongelmia sen kanssa?

Minulle tulee sähköpostilasku viihdepaketin laskun yhteydessä (“Sähköpostipalvelu”), nyt tuli toinen lasku pdf muodossa (“Elisa sähköpostipalvelu”)

Muutama kuukausi sitten näitä jo katsoin oma elisa palvelusta, heikkolahjainen intialainen “tekoäly” oli silloin jo keksinyt pistää osoitteet satunnaisesti kahdelle tilille. Poistin toisella tilillä olevan osoitteen ja yhdistin sen samalle tilille kuin muut.

Nyt tilanne on taas sama kun katson oma elisasta. Mikä vähä-älyinen automaatio tämmöistä kiusaa tekee että osoitteita pilkotaan eri “palveluihin” näin tahallaan? Ja vaikka asiakas korjaa tilanteen niin moka toistetaan??

En maksa ainakaan 2 kertaan, surkeaa toimintaa.

Elisalle hyvä vihje, seuraavaksi viihde palvelun kaukosäätimen voisi “ulkoistaa” paketista ja alkaa veloittamaan siitä erikseen...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs

Kappas, ensimmäinen mitä muistan tämmöistä nähneeni että tuplana tullut noi sähköpostisopimukset. Kuten täälläkin aiemmin kirjoittelin, vanhojen asiakkaiden sähköpostit tulee menemään yhdelle sopimukselle eli sulla oli tuossa käynyt selkeästi virhe meidän puolella. Hyvä että huomasit tuon ja saitkin näköjään jo toista kautta hoidettuakin korjailunkin :) Pahoitteluni tapahtuneesta!

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2907 kommenttia
  • Vastaus
  • 22. syyskuuta 2020

Kappas, ensimmäinen mitä muistan tämmöistä nähneeni että tuplana tullut noi sähköpostisopimukset. Kuten täälläkin aiemmin kirjoittelin, vanhojen asiakkaiden sähköpostit tulee menemään yhdelle sopimukselle eli sulla oli tuossa käynyt selkeästi virhe meidän puolella. Hyvä että huomasit tuon ja saitkin näköjään jo toista kautta hoidettuakin korjailunkin :) Pahoitteluni tapahtuneesta!