Outlook (New) lopetti jo pitköään toimineen synkronoinni sähköposteihini. En voi lähettää tai vastaanottaa posteja (Outlookissa). Vastaavasti toinen, myös Elisan sähköposti, toimii lähes vuorokauden viiveellä. Onko yleinen vika?
EDIT: 18.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop
Outlookin sähköpostien synkronointi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi EsaL58
Jostain kumman syystä synkronointi alkoi toimimaan “omatoimisesti”. Eli parin viikon vikatila korjaantui itekseen. Nyt toimii moitteetta. Tuon toisen postiosoitteeni viive johtui varmaankin Outlookin uudelllen asennuksen jäleisen aikavyöhykkeen korjaamattomuudesta.
Tämä ilmennyt vika näyttäisi johtuvan Outlook (New) ohjelman ongelmista, jotka sen tuen piiristä tunnustettiin.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi