Tilavarauksen täyttymisen vuoksi postin tulo lakkasi (Recipient address rejected: User over quota.) Meni päiviä, ennen kuin tukos huomattiin. Kysynkin. miten palvelimenne toimii? Tuhoaako se jonosta saapuneet postit heti vai myöhemmin uusien edelleenkin epäonnistuvien toimitusyritysten jälkeen? Kuinka usein ja millä tiheydellä palvelin yrittää toimituksia? Onko jokin tietty aikaraja toimitusyritysten lopettamiselle?
Postipalvelu tukossa
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs
Noita ei meidän palvelimella säilötä vaan niistä menee lähettävälle palvelimelle kuittaus tuolla over quota mallilla, lähettävä palvelin voi asetuksistaan riippuen yrittää tai olla yrittämättä automaattisesti uudestaan. Jos meidän kautta lähtee viesti joka saa tuollaisen vastauksen niin uudelleenyritystä ei tuolloin tapahdu vaan se jää asiakkaan itsensä tehtäväksi :/
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi