Skip to main content
Vastattu

Postipalvelu tukossa

  • 9. kesäkuuta 2020
  • 2 kommenttia
  • 1267 katselukerrat

  • 11 kommenttia

Tilavarauksen täyttymisen vuoksi postin tulo lakkasi (Recipient address rejected: User over quota.)  Meni päiviä, ennen kuin tukos huomattiin. Kysynkin. miten palvelimenne toimii? Tuhoaako se jonosta saapuneet postit heti vai myöhemmin uusien edelleenkin epäonnistuvien toimitusyritysten jälkeen? Kuinka usein ja millä tiheydellä palvelin yrittää toimituksia? Onko jokin tietty aikaraja toimitusyritysten lopettamiselle?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs

Noita ei meidän palvelimella säilötä vaan niistä menee lähettävälle palvelimelle kuittaus tuolla over quota mallilla, lähettävä palvelin voi asetuksistaan riippuen yrittää tai olla yrittämättä automaattisesti uudestaan. Jos meidän kautta lähtee viesti joka saa tuollaisen vastauksen niin uudelleenyritystä ei tuolloin tapahdu vaan se jää asiakkaan itsensä tehtäväksi :/

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2939 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. kesäkuuta 2020

Noita ei meidän palvelimella säilötä vaan niistä menee lähettävälle palvelimelle kuittaus tuolla over quota mallilla, lähettävä palvelin voi asetuksistaan riippuen yrittää tai olla yrittämättä automaattisesti uudestaan. Jos meidän kautta lähtee viesti joka saa tuollaisen vastauksen niin uudelleenyritystä ei tuolloin tapahdu vaan se jää asiakkaan itsensä tehtäväksi :/


  • Keskustelun aloittaja
  • 11 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2020

Selkeä vastaus, kiitos siitä.