Vastattu

Postipalvelu tukossa

  • 9 June 2020
  • 2 kommenttia
  • 1266 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Tilavarauksen täyttymisen vuoksi postin tulo lakkasi (Recipient address rejected: User over quota.)  Meni päiviä, ennen kuin tukos huomattiin. Kysynkin. miten palvelimenne toimii? Tuhoaako se jonosta saapuneet postit heti vai myöhemmin uusien edelleenkin epäonnistuvien toimitusyritysten jälkeen? Kuinka usein ja millä tiheydellä palvelin yrittää toimituksia? Onko jokin tietty aikaraja toimitusyritysten lopettamiselle?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 10 June 2020, 15:25

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Noita ei meidän palvelimella säilötä vaan niistä menee lähettävälle palvelimelle kuittaus tuolla over quota mallilla, lähettävä palvelin voi asetuksistaan riippuen yrittää tai olla yrittämättä automaattisesti uudestaan. Jos meidän kautta lähtee viesti joka saa tuollaisen vastauksen niin uudelleenyritystä ei tuolloin tapahdu vaan se jää asiakkaan itsensä tehtäväksi :/

Käyttäjätaso 1

Selkeä vastaus, kiitos siitä.